{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

Kattepasning.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige et spørgsmål jeg håber nogle kloge hoveder kan hjælpe mig med smiley

Jeg har grundet nogle rodede boligforhold som lige nu ikke er acceptable for mine 2 løver valgt at få dem passet enten hos bekendte eller i kattepension, indtil jeg kan hente dem hjem igen til 1. Marts. Men mit spørgsmål er således; Hvor længe går der inden kattene har "glemt" mig? Jeg vil ikke have mulighed for at besøge dem mere end et par gange, men jeg vil jo blive frygtelig ked af at få 2 "fremmede" katte hjem igen.. Er der nogen der har erfaringer med at få passet sine katte ude i en periode på halvanden måneds tid?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattepasning..
  • #1   18. jan 2009 Jeg har ingen erfaring med det, men jeg har en stålfast tro på at katte ikke glemmer.

  • #2   18. jan 2009 katte glemmer ikke, de kan bare godt være lidt reserveret når de ser dig igen, d"det er straffen fra deres side"
    snu er de smiley


  • #3   18. jan 2009 Straffen tager jeg gerne, så længe de bliver mine gode gamle løver igen når de mener jeg har udstået min straf smiley - Flere erfaringer modtages med kyshånd..

  • #4   18. jan 2009 Jeg tror nu heller ikke de vil glemme dig på så kort tid.... eller rettere det vil det ikke. Et var hvis de var killinger og du ikke havde haft dem særlig længe men det er jo voksne katte.

    Mine forældre er nogen gange bortrejst i 1 måned ad gangen hvor jeg ser efter deres misser, og der er ingen tvivl om at de ikke har glemt mine forældre når de kommer hjem.

    De havde på et tidspunkt en siameser og hun kunnne godt finde på at "straffe" min mor ½ dags tid (efter de var kommet hjem fra en rejse) hvor hun løb hver gang min mor ville hilse på hende, men ved sengetid var min mor tilgivet og Sisse skulle putte som hun plejede.


  • #5   18. jan 2009 jeg blev pludseligt indlagt på hospitalet engang, kom hjem efter 3 uger, der gik en dags tid hvor kattene kredsede om mig, så var jeg tilgivet.
    Det var til trods for at manden var hjemme


Kommentér på:
Kattepasning..

Annonce