{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte legetøj .. hvor bliver ..
  • #1   30. jan 2009 Vores katte har det med at tage det med udenfor .... skal tit tjekke græsplænen for legetøj inden jeg skal slå græs smiley

• #2   30. jan 2009 Fryser, vaskemaskine, køleskab og opvaskemaskine gemmer ofte meget legetøj... - vare en lille afstand fra gulvet et nok.

• #3   30. jan 2009 Mine pelsmus bliver minimeret til en plastikklump med 2 røde øjne - og det på trods af, at hundene får mad *gg*

Tror det monster som bor i vaskemaskinen og stjæler den ene sok, har en fætter som godt kan li kattelegetøj......

• #4   30. jan 2009 Jeg tror at vi har "nisser" på loftet ;o) og det er ikke kun kattelegetøj der forsvinder.... det er også vores 6 mdr gamle drengs legetøj, noget af mit tøj og værktøj, hehe.
    Det ligger garanteret i én stor bunke et hemmeligt sted i huset.
    Vores katte gider ikke legetøjet, efter at vi har fået kattelem i døren og hegnet haven ind.

• #5   30. jan 2009 Her er huset er ddet under køleskabet - og de ved det, ligger og glor op under og fenveter jeg kommer med en pind og rager det ud. Når køleskabet bliver rykket ud kommer der godt nok mange lodne meget spændende ting frem:-)

• #6   30. jan 2009 Mange af mine kattes pelsmus og andet legetøj havner også tit under skabe på ben, sofa og andre steder hvor kattene ikke selv kan nå at få raget det ud igen.

Ca. 1 gang om ugen når jeg alligevel skal vaske gulve render jeg rundt med en lang pind og rager diverse forskellige stykker legetøj ud til stor glæde for kattene.

• #7   30. jan 2009 Hvis du har en hund, så kunne det være et godt bud :b smiler.

Vores katte har intet legetøj, så snart vi kommer hjem med det, stjæler Basse det når vi ikke kigger, også bider han det simpelthen fuldstændig i stykker. Pelsmus er bandlyst hos os, vi har tit taget ham i at sidde med et lillebitte styjkke "hale" ud af munden, hvor vi har måttet fiske musen op af halsen på ham.
    Vil ikke risikere at han kvæles, så vores misser må undvære småt legetøj smiley

Mille gider ikke lege, og Dina syntes at papkasser er det bedste i verden, så vi klarer os smiley

• #8   30. jan 2009 Stavefejl er gratis smiley
    stykke*

• #9   30. jan 2009 Inde i skabet! Jeg har et skab med skydedøre. De kan lige få lågerne skubbet til side og så tage det med ind på en hylde som så var dagens nye hule.

• #10   30. jan 2009 hee ja kender det. syntes heletiden legetøjet er væk. dennegang kan jeg simpelthen ikke finde det. pludselig dukker der en af deres mus op. som nu er væk igen. så det hele må de ahve gæmt et sted. smiley

• #11   30. jan 2009 Tror det monster som bor i vaskemaskinen og stjæler den ene sok, har en fætter som godt kan li kattelegetøj......

Det monster du snakker om, hos os, afleverer monsteret sokkerne i en bunke bag min kærstes højtalere :S
    -Det er så en kat herhjemme som har fundet det umådelig sjovt at fiske sokker op fra vasketøjskurven og slæbe dem med rundt. Ikke at jeg fatter hvordan hun gør det, for der er låg på.
    Jeg mangler altid den ene sok når jeg lægger nyvaskede sokker på plads, men når jeg så går hen i bunken, kan jeg finde matchparret bare i en ikke så vasket udgave smiley -Skøre kat.

Vores legetøj hører til en kurv, for det meste er den væltet og tom smiley og legetøjet ligger over det hele. Der smutter da også et par stykker ind i hjørner og under sofaer osv.
    Jeg har ingen skabe osv som er så lave til gulvet, at kattene ikke kan komme derind. Alt står på gulvet, eller har så høje ben at jeg kan komme helt ind under med en støvsuger uden problemer smiley

• #12   30. jan 2009 hehe. ja, det er mystisk med det legetøj smiley men jeg har været så heldig at finde mine kattes gemmested.. så når de ikke rigtig har mere synlig legetøj, så finder jeg det frem fra gemmeren smiley

• #13   30. jan 2009 Paprøret fra tomme toiletrulle er noget af det bedste, især når man hedder whiskey og bor hos os. Selvom legetøg ikke er så dyrt, så findes der mange ting i huset som kan underholde en lille bandit

• #14   30. jan 2009
    Kigger jævnligt under sofaer osv, når der støvsuges men AK nej intet legetøj ..

Tror på den der med at strømpetyven fra vaskemaskinen har en fætter *GG*

Og hund det har jeg IKKE er nemlig ikke hunde menneske smiley

Men jeg må jo bare købe videre, så de der forkælede katte har noget at fornøje sig med i 5 min *GG*

• #15   30. jan 2009 det eneste bailey faktisk gider og lege med er drillepinde og bolde men dem kan han os få til og forsvinde på mystisk vis ogs¨lige pludeselig dukker de op igen ved ikke hvor han gemmer dem..

Kommentér på:
Katte legetøj .. hvor bliver ..

Annonce