Lidt pral ;o) {{forumTopicSubject}}
Æj, jeg er sååå stolt af mine katte ;o)
I julie blev min kæreste og jeg forældre, for første gang. Vi fik en lille dreng (Emil), som her den 14. feb. bliver 7 mdr.
Jeg frygtede sådan at vores katte ville flygte laaaangt væk fra den lille dreng, MEN tværtimod!
De finder sig i at vores lille dreng ligger oveni kattene og hiver dem i pels og knurhår. De ligger bare og kigger rundt, som om det slet ikke skete... Der tager jeg godt nok hatten af, for de to små katte. Emil er jo en vildbasse, med masser af kræfter.
Vi prøver at lære ham at ae, men det er han vidst ikke helt gammel nok til endnu. Så indtil videre er der opsyn med ham, når han "leger" med kattene.
Hankatten, Cody er begyndt at gå, når Emil hiver i ham, men hunkatten, Avalon OPSØGER vores dreng, og hun ligger sig altid lige inden for Emils rækkevidde, når han ligger på gulvet og leger ;o) Vi har nogle gode film af det også. Så ligger Avalon ellers der og våger over ham. Da Emil var lille, kom de også altid og skulle se, hvad der var sket, når han græd.
Men mon ikke det hele ændre sig, når Emil lære at kravle ;o)
Skulle bare lige prale lidt ;o)
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Potekram.
mar 2008
Følger: 18 Følgere: 21 Katte: 3 Emner: 114 Svar: 573
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 29 Svar: 488
-Tak :o) Potekram tilbage.
~ mine exotics må kun parres til egen race ~
-Emil kan også være ret voldsom, derfor sidder vi også altid lige ved siden af, når han har fat i kattene. Det må gøre ondt på de stakkels katte, når han hiver i en smule pels eller knurhårene.
Camilla
-Årh, hvor ville jeg ønske at Emil kunne lære at ae.... Lige nu ;o)
Jeg kunne ikke oprette billeder i et album, af en eller anden grund, som jeg ikke kan hitte ud af. Men jeg har lige lagt et billede ind, i gruppen "Kattegalleri.dk" på facebook, hvis nogen vil se en kat, der er "klistret" op ad en baby ;o)
Lidt pral ;o)