{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Ang. Bengaler racen {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige høre nogen af jer der har bengaler...vores har nemlig et helt bestemt træk som vi syntes er ret "specielt" og det er at han virker til kun at være til for een ting, nemlig mad! Han tigger og tigger og alt hvad man putter i munden, skal han prøve at få fat i, drikker jeg mælk, gør han alt for at få lov til at smage og han stopper ikke.
Han er blevet chekket og er sund og rask og får nok at spise, men det kan godt være lidt belastende at man ikke kan spise noget uden han står helt oppe i hovedet på en for at få noget smiley
Jeg syntes bare ikke at have læst noget om denne "opførsel" ang den race.
Han virker meget rov-dyr-agtig og det er ligefremt spændende at se han "fortære" et stykke kød, for han er som et rovdyr og flår i det og knurrer og hugger i sig, men han er også ligeså kælen og dejlig som de andre katte, dog har han knyttet sig til mig og gider ikke så meget min mand eller vores børn, men følger mig overalt smiley
Hvordan er jeres bengaler? er der nogen af de samme træk osv?
På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Bengaler racen
  • #1   5. feb 2009 de 2 bengaler jeg har/haft har aldrig tigget eller ligne,
    de flår heller ikke i maden, de spiser helt normalt, stille og roligt...

det gør mine sphynxer derimod smiley

men det med at de ikke knytter sig, den har jeg hørt tit...

med vores egne, havde vi en som var meget sky, han var slet ikke til mennesker, og det er også derfor vi ikke har ham mere.. han blev stresset af at bo her hos os, med alle vores børn og andre dyr...

men ham vi har tilbage, er da kælen og en hyggekat...
    men han er ikke som sådan knyttet til os...
    jeg ved at fremmet mennesker ikke kan gå til ham, så smutter han...
    han er ikke typen som ligger på skødet og skal kæles...
    men han vil da gerne lige nusses lidt en gang imellem...

• #2   6. feb 2009 Jeg ved ikke så meget om bengaler racen, men jeg har hørt at den ikke er så gammel og at der stadig er mange træk fra den forfædre, den afrikanske vildkat. Det er jo derfor ikke en meget social race du har fået dig.
    Katte er jo fra naturens side solitære, det vil sige at de ikke behøver andre(ikke at forveksle med asociale, for det er de ikke). De kan godt sammen med andre, men behøver dem ikke.

Kommentér på:
Ang. Bengaler racen

Annonce