{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Sultestrejke, hvis en kat ikke kan lide sin mad? {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg har til tider oplevet at, især min ene kat Chico, går i en form for sultestrejke, hvis han ikke kan lide den mad, jeg serverer.
Med sultestrejke mener jeg, at han kan gå i op til 24 timer, før han ‘giver op’ og spiser lidt. Men han spiser minimalt og tigger derefter insisterende. Hvis jeg ikke tilbyder noget andet, går han bare i seng og prøver igen efter et par timer.
Det skal lige siges, at der selvfølgelig meget sjældent kommer til at gå så lang tid mellem, at han spiser, da jeg som regel ender med at give efter og fx give nogle godbidder. Dog giver jeg på ingen måde nok til, at han ikke stadig er sulten.

Lidt baggrundsinformation:
De sidste par måneder har været meget stramme økonomisk, og jeg har derfor været nødsaget til at finde noget billigere foder. Jeg har dog stadig tre forskellige slags, men Chico er en ekstremt kræsen kat, og han kan ikke rigtig lide nogen af slagsene.
Amigo er heller ikke helt vild med foderet, men spiser dog stadig nogenlunde normalt. Som en bonus har han tabt sig lidt, hvilket kun er fint, da han har lidt for meget på sidebenene smiley
Men Chico har også tabt sig, og han har bestemt IKKE brug for det!

Situationen er stressende og giver mig virkelig dårlig samvittighed. Det gør mega ondt på mig, når Chico tigger om noget mad, han kan lide, og jeg ikke har noget at tilbyde smiley

Men ja, jeg vil høre, om der er nogen herinde, som har prøvet noget lignende eller hørt/læst noget om, hvorvidt en kat vil sulte sig selv i en sådan grad, at den taber sig og mangler næringsstoffer/vitaminer, hvis den ikke kan lide sin mad?

Ps: Chico er undersøgt ved dyrlæge i anden forbindelse for cirka 2 måneder siden og fejler intet - andet end kræsenhed smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sultestrejke, hvis en kat ikke kan lide sin mad?
Kommentér på:
Sultestrejke, hvis en kat ikke kan lide sin mad?

Annonce