436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Meget afføring..??? Meget afføring..???

Hejsan alle..

Jeg går og undrer mig over hvorfor min lille engel skider hele tiden..

Eller.. ikke hele tiden men der er utroligt meget i hans bakke når jeg tømmer den om morgenen..

Ca. 2 hele skovlfulde.. og kræet er kun 20 uger gammel ca..

Kan det have noget at gøre med at han får KiteKat vådkost 2 gange om dagen??

Jeg har ikke råd til Iams, Hills og hvad det ellers hedder da jeg skal forsørge 2 mennesker og en foprslugen kat på 1700,- om måneden..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget afføring..???
  • #1   11. sep 2005 Jamen.. hvad kan jeg så gøre egentlig?? Han tager vel ikke skade af det??

• #2   11. sep 2005 Hovsa.. skal lige huske at sige at han også har fri adgang til tørkost samt frisk vand..

• #3   11. sep 2005 Ja jeg tømmer den hver dag..

Nej jeg vil heller aldrig bruge Iams efter jeg fandt ud af hvad de gjorde mod dyrene..

• #4   11. sep 2005 Vanja.. problemet er at Houdini ikke spiser sit tørfoder når det er "normalt" hvis du forstår.. det SKAL være opblødt i vand..

• #5   11. sep 2005 Ja.. Det der specific lyder rigtigt godt men øøøøh.. Det passer absolut ikke til min pengepung.. Havde jeg råd havde jeg købt det til ham..

Hmmm.. tror egentlig også at jeg skal have ham til dyrlægen en af dagene.. skal have en ormekur.. Hvad koster en ormekur??

• #6   11. sep 2005 Ja.. jeg ved skam godt at det er mega dyrt at holde kat.. Bare se bisse missen.. minder mig om at jeg skal have købt mere kattegrus i morgen..

Har lige været hjemme hos ham for at fodre af og snakke/ sige godnat.. jeg er nødt til at overnatte ude da jeg skal til lægen meget tidligt i morgen..
    JEg fik taget billeder.. masser af billeder.. I kan jo lige se om han ser ud til at være syg..

Men skal helt klart have investeret i noget bedre tørkost.. Og vådfoder ville jeg kun give ham til han fylder et år..

• #7   11. sep 2005 altså.. Jeg vil jo gerne gøre alt til at min misser skal have det godt..

Og jeg bestiller en sæk fra Olivers i næste måned.. Så er jeg sgu ligeglad med hvad manden siger - og svigermor for den sags skyld.. det er min kat og det er mig der bestemmer.. selvom de ikke rigtigt kan forstå det..

• #8   11. sep 2005 Iiiiih.. I skulle høre hvordan min mand brokker sig - han er med på at vi ikke skal fodre med whiskas (hvilket jeg aldrig vil gøre) - men at give 500 kr for fuldfoder til et halvt år.. han synes jeg er sindssyg og alle andre med der køber det dyre foder..

Han har aldrig hørt om katte der bliver syge af discount mad??

Og hvorfor fjerner de så ikke den dårlige foder fra hylderne.. Og brokke brokke brok..

• #9   11. sep 2005 Mht. hans afføring-.. den er helt fast som den skal være.. der er bare meget af det..

• #10   11. sep 2005 Cille.. Jeg ringer flusk til doktor Dyr i morgen og henter en ormekur..

Jeg stopper hermed med vådfoder.. Han fik den sidste pose her til aften samt en fyldt tallerken med vådt tørfoder og en hel skål med tørt tørfoder.. og frisk vand.. så burde han kunne klare sig til i morgen..

• #11   11. sep 2005 H&AN.. Er sagt videre.. Og har næsten fået ham overbevist om at 500 kr ikke er mange penge for et halvt års foder..

Jubi.. det går fremad..

• #12   11. sep 2005 Cille.. Så bøjer jeg mig og køber den fra Aldi.. Godt jeg alligevel skal handle i morgen.. Manden skal jo også spise..

Kommentér på:
Meget afføring..???

Annonce