{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Legekammerat {{forumTopicSubject}}

Jeg går og overvejer om Pelle skal have en legekammerat. Både min kæreste og jeg har arbejde så vi er væk fra 6.20 - 16.30 hver dag, der er Pelle så alene, hvis jeg har en dag hjemme, maiver han hele dagen og vil have opmærksomhed. Pelle har boet hos os siden midten af September, inden da havde han en legekammerat, hvordan tror I han vil have det med jeg anskaffer mig en kat mere når han har været alene i knap ½ år?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legekammerat
  • #1   16. feb 2009 tror det vil være en rigtig god idé for Pelle at få en legekammerat. Det er jo mange timer han er helt alene, og hvis han går og miaver, savner han nok noget selskab.

    Du skal nok forberede dig på at den nye og ham ikke er bedste venner til at starte med, og der kommer helt sikkert en masse hvæs og knurren, de vil nok heller ikke ligge op ad hinanden, men bare vent, efter en uges tid skal de nok acceptere hinanden og blive gode venner.
    Det er vigtigt i den periode at man ikke skiller dem ad, ellers lærer de hinanden at kende, skil dem kun ad hvis de alvorligt kommer op og slås.


  • #2   16. feb 2009 ja det er selvfølgelig rigtig susanne, man må ikke miste modet fordi de ikke er bedste venner inden for få dage, nogen gange kan det tage en mdrs tid eller to.

  • #3   16. feb 2009 Okay, tak for jeres svar. Det må tages op til overvejning.
    Skal jeg finde en på Pelles alder eller er det underordnet?


  • #4   16. feb 2009 tag en som er nogenlunde samme alder = til/fra et halvt år eller lign, Hvor gammel er han? Hvis han stadig er ungdyr, ville jeg foreslå en killing, da det er nemmere at acceptere sådan en lille én, plus de kan lege rigtig godt sammen, men hvis Pelle er ældre, vil aktivitetsniveauet på killingen være for meget, og så er det bedre at finde en som er nogenlunde samme alder som ham.

  • #5   16. feb 2009 Okay smiley Pelle er 2½ år smiley

  • #6   16. feb 2009 så ville jeg nok købe en voksen som er omkring samme alder som ham. Du kan evt finde en avlskat som er blevet neutraliseret og som skal omplaceres. Så er alt klaret og du skal blot tænke på at få katten hjem og de to skal lære hinanden at kende smiley

  • #7   16. feb 2009 Det må jeg lige i gang med at undersøge.
    Tak for jeres så hurtige svar, smiley


  • #8   16. feb 2009 Super!
    Så kan han lære at drage omsorg smiley Hehe
    Tak smiley


Kommentér på:
Legekammerat

Annonce