{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

race kat eller hvad er hun? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg hentede midt i 2008 og en killing på en minkfarm, hun har aldrig fået chip eller lignende men det vil jeg dog gerne have, Nå men hun er altså kun killinge størrelse agtig evt se galleri :).. Hun er EKSTREMT kælen kontaktsøgende nysgerrig og til tider meget dum (skal røre brændeovnen hver gang den er varm osv).

Hun har brune"puder" eller fødder hvad i nu vil kalde det og brun snude smiley og lidt underlige farver. se galleri for alle de ting smiley

og nu har mange sagt hun må være en racekat. Men alle hendes søskende fra samme kuld er Dobbelt så store ukælne osv ? Hvilken race kan den EVT være ?.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  race kat eller hvad er hun?
  • #2   17. feb 2009 Er det den kat du har oprettet?? For synes ikke der er noget racekat over hende, hun er 100% husmisser smiley

  • #3   17. feb 2009 hvad betyder det ? smiley

  • #4   17. feb 2009 Hvis det er kitty som er eneste kat jeg lige kan se på din profil, så vil jeg hårdnakket påstå det nu engang "bare" er en alm auropæisk huskat. At andre racer KAN være blandet i er umuligt at finde ud af, da man sjældent kender linjerne bag killingerne. Men bare fordi den skiller sig ud af kuldet ved at være lille og kælen behøver nu ikke betyde den er racekat smiley

    Du kan få den chippet tillige med fx vaccination, det koster omkring 3-500,-


  • #5   17. feb 2009 Hun er et ganske lækkert eksemplar af racen huskat :o)

  • #6   17. feb 2009 okay har bare været ekstremt heldig så he he smiley men ja ble nød til at spørge da folk bliver ved med at sige det andet og tja jeg er bilnørd ikke lig katteklog så ville lige høre jer ad smiley mange tak og det der europæisk skriver jeg lige ned så jeg kan forklare folk det fremover smiley

  • #7   17. feb 2009 Europæisk er vist ikke sådan direkte en betegnelse, men det kendertegner den type kat vi i DK kender som huskatten. I andre skandinaviske lande er tillades huskatte jo også i langhårs versioner, og det gør de ikke i Fifé (de typiske danske udstillinger's hovedorganisation)


Kommentér på:
race kat eller hvad er hun?

Annonce