{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.718 visninger | Oprettet:

"Skrub-af-kat" på flaske??? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Min mand og jeg bor på en nedl landejendom - vi har selv en enkelt kat, men hun er ikke meget for udelivet og derfor føler naboens katte sig gevaldigt hjemme på hele vores matrikel..

Dette er til dels også helt i orden, da de jo hjælper med at holde mus og rotte besætningen nede.. Men nu er det simpelthen blevet for meget i vores staldbygning - nu har de lavet deres helt eget toilet område hvor der bliver skidt så godt som dagligt og de strinter konstant på alt..

Vi gidet det simpelthen ikke mere! Der fås så mange produkter til at afhjælpe diverse situationer - fås der også noget der kan holde katte væk??? smiley

Mvh Sanne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Skrub-af-kat" på flaske???
  • #1   19. feb 2009 Ikke noget effektivt - det mest effektive mod strint er neutralisation af kattene.

  • #2   19. feb 2009 Jeg har ikke selv prøvet dette, men kender flere der har, og det skulle være effektivt!
    Du skal gå til Matas og købe en bøtte Naftalin, en bøtte Svovlpulver og noget stødt sort peber.
    Bland en del Naftalin, 1 del Svovlpulver og 1/10 sort peber. Læg lidt af det, der hvor du ved at kattene går (de har som regel en rute) og læg noget af det, der hvor du ikke vil ha' kattene.


  • #3   19. feb 2009 bland et brev oregana og et brev timian i 10 liter vand og lad det trække natten over og vand med det . det hjælper her .. også på hunde der skider på mit fortov

  • #4   19. feb 2009 dkkorat *: I min drømmeverden blev alle vejens katte neutraliseret, men jeg er desværre meget konfliktsky og ønsker ikk at tage debatten om med de forskellige! smiley Det ville også blive en meget dyr omgang for naboen, for de har en hel del katte! Grr!

    Jannie H: Hmm, det lyder da som en farlig blandning!!! Ikk at jeg kender nogen af tingene, men de lyder bare småfarlige! smiley Min mand har før lagt stødt peber ud og påstår at det virkede - men naive jeg var sikker på at der måtte findes et super smart produkt netop til vores problem.. Men det ender da nok op med peber igen.

    Mvh Sanne




  • #5   19. feb 2009 Ja det lyder farligt, men det skulle vist stå på pakkerne at det virker, hehe. Har selv overvejet at prøve at bruge det. Tror desværre det er en dyr løsning.

  • #6   19. feb 2009 Det kan også nogle gange virke at drysse brugt kattegrus rundt i skellet som et signal til de indtrængende katte, at området er optaget. Dette skal gøres jævnligt, så duftene forbliver stærke.

  • #7   19. feb 2009 bente: det kunne være jeg skulle prøve det.. er træt af hundeejere der skider på vores fortov.. og ik mindst fordi der bor børn nedenunder de leger jo ude på fortorvet

  • #8   19. feb 2009 *Tumling aka Fulde Smølf*
    Jeg kan godt forstå, du er træt af hundeejere, der skider på fortovet - det er da også noget værre svineri! LOL! *undskyld, jeg kunne bare ikke lde være med at drille*
    Jeg ved godt, du mener, det er irriterende, at hundeejerne tillader deres hunde at skide på fortovet uden at samle op efter dem - det er da også mangel på hensyn og respekt overfor andre mennesker!


  • #9   19. feb 2009 dkk: ja ik nok med at de lader hunden gøre det men om de så ik også selv tillader sig det tsk tsk =D

  • #10   19. feb 2009 Vi kan desværre ikke undgå strinteri her,da min pige-Bengaler også gør det,når de er i løbetid...Vi vil gerne have killinger,så der ingen neutralisering her.
    Så det var i gang med træning for os,så nu gør de det i nogle kattebakker som er stillet på højkant..

    Og vi har "pist-væk" til at fjerne lugten med..Og det virker godt imod lugten.
    Bare min erfaring..


  • #11   19. feb 2009 Thomas S
    Hvad gik den træning ud på? Jeg har også levet med strintende hunkatte - det er ulideligt - men fandt aldrig en måde at begrænse det på... så jeg tager meget gerne imod tips!


  • #12   19. feb 2009 Jeg kan godt forstå du ikke gider have naboens katte til at rende og strinte og skide på din grund. Jeg synes nu alligevel du skal overveje at tage det op og foreslå dem at de får deres katte neutraliseret. Alene det at der render en masse fertile dyr rundt, gør jo bare at der laves flere killinger og sikkert både imellem bror, søster, far osv, det er noget værre svineri. Folk må se at tage ansvar for de dyr de anskaffer sig.

    Sgu og fandme! smiley


Kommentér på:
"Skrub-af-kat" på flaske???

Annonce