433 visninger
|
Oprettet:
løbetid? {{forumTopicSubject}}
hvordan er det lige man kan se på en kat om den er i løbetid?
er nys da min kat ikke har fået sin p-pille nogle gange, og så tænkte jeg hvordan man kan se det ? og hvor tid de er i løbetid?
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
de begynder at blive urolige, miaver rigtig meget, og kan blive meget urenlige, og tisse overalt.
Min kat er ellers verdens mest renlige, men når den har været i løbetid tisser den på køkkenbordet, i min seng, i min sofa, og på gulvet, rigtig ad! X)
Mener at de kommer i løbetid ca en gang om måneden, men det kan komme med kortere og kortere mellemrum hvis de ikke bliver parret.
feb 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 15 Svar: 85
først troede jeg hun ikke var falden til i sit nye hjem, men det er nok løbetid så. jeg flyttet for 2 mdr. siden og tog hende med. før var hun både ind og ude kat, dog mest inde og nu er hun kun inde kat men ude i snor ca 1 gang om dagen. og det har nemlig gået rigtig godt lige siden vi flyttet . hun har ikke fået p-pille siden.
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Svar: 135
feb 2006
hvor længe er en kat i løbetid ca?
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Svar: 135
er du helt sikker på at du kan komme af med killingerne? ellers er der altså ingen grund til hun skal have killinger. katte har ingen behov for killinger som hunde har for hvalpe. så få hende steriliseret. hun får det meget bedre.
feb 2006
løbetid?