{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid?
  • #1   19. feb 2009 Ofte er man slet ikke i tvivl.
    de begynder at blive urolige, miaver rigtig meget, og kan blive meget urenlige, og tisse overalt.

Min kat er ellers verdens mest renlige, men når den har været i løbetid tisser den på køkkenbordet, i min seng, i min sofa, og på gulvet, rigtig ad! X)
    Mener at de kommer i løbetid ca en gang om måneden, men det kan komme med kortere og kortere mellemrum hvis de ikke bliver parret.

• #2   19. feb 2009 mange tak for svaret. altså så er hun nok det. hun har miaver rigtig meget igår og idag. og går med numsen i vejret. men hun har ikke tisset nogle steder.

først troede jeg hun ikke var falden til i sit nye hjem, men det er nok løbetid så. jeg flyttet for 2 mdr. siden og tog hende med. før var hun både ind og ude kat, dog mest inde og nu er hun kun inde kat men ude i snor ca 1 gang om dagen. og det har nemlig gået rigtig godt lige siden vi flyttet . hun har ikke fået p-pille siden.

• #4   20. feb 2009 Er der nogen speciel grund til at du giver din kat p-piller i stedet for at lade den sterilisere?

• #5   21. feb 2009 ja det er der, den skulle have killinger en gang til, men da hun kun er inde kat, ved jeg ikke, fordi hun kræver så meget, fordi hun har rigtig meget indergi.

hvor længe er en kat i løbetid ca?

• #6   24. feb 2009 fra januar til september/oktober, det er det samme for inde og ude katte.
    er du helt sikker på at du kan komme af med killingerne? ellers er der altså ingen grund til hun skal have killinger. katte har ingen behov for killinger som hunde har for hvalpe. så få hende steriliseret. hun får det meget bedre.

• #7   24. feb 2009 hvis jeg ikke kan komme af med dem, så beholder jeg dem da. men der bliver ingen problem . og hun har det godt selvom hun får p-piller

Kommentér på:
løbetid?

Annonce