{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Besynderlig adfærd {{forumTopicSubject}}

Vores steriliserede hunkat på cirka et halvt år, har en lidt besynderlig adfærd, syntes jeg. Efter hun er blevet stereliseret mijaver hun meget om natten. Jeg prøver selfølgelig at snakke med hende, men hun er ikke rigtigt interesseret, og hun virker heller ikke legesyg. Det kan være at hun keder sig, men der var ingenting før hun blev steriliseret - hvad kan det komme af og hvad skal man gøre ved det?..
Hun hapser også sokker (Kun de sorte ) og slæber dem to etager op, fra vaskekælderen og op på mit værelse hvor de så bliver lagt på min seng.. Hun mijaver også meget imens hun har dem i munden.. Er det 'jeg har fanget et bytte, her er det til dig..' eller hvad?.. Hun hapser også hårelastikker rundt omkring og smider dem under sofaen (hvor hun let for samlet mange!), som et slags depot.. Er det ikke lidt besynderlig katteadfærd?

Vh Natasja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besynderlig adfærd
  • #1   2. mar 2009 Det med at samle sager sammen er ikke så ualmindeligt.
    Mht mjaveriet ved jeg ikke ... måske keder hun sig, og nu hvor dagene bliver længere kan katte godt blive mere aktive og måske også få udlængsel. Det er nok tilfældigt at det er startet efter neutralisation ...
    Hvis du har mulighed for at have en kat mere, vil en jævnaldrende neutraliseret legekammerat/killing nok blive et hit.


  • #2   2. mar 2009 Okay, tak skal du have smiley

Kommentér på:
Besynderlig adfærd

Annonce