{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.154 visninger | Oprettet:

kattesele {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Jeg har gået og overvejet at begynde at gå ture med mine katte. Til det skal kjeg bruge en sele, og det skal altså være en god og holdbar en, hvor jeg er sikker på de ikke kan stikke af, men samtidig være komfortabel. Nogle der kender et bestemt mærke el. forhandler de kan foreslå?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kattesele
  • #1   17. mar 2009 Hvorfor vil du gå tur med katten?

    De fleste bliver en pest og vil forsøge at komme ud af døre og vinduer.

    Har de først prøvet det er det svært at gøre det tilbage


  • #2   17. mar 2009 det er jeg godt klar over.. fordi jeg synes det er synd at de ikke kan komme ud nu hvor det bliver sommer..

  • #3   17. mar 2009 Det er da mere synd de har fået smagen for det og ikke kan komme ud når de har lyst

  • camilla s
    camilla s Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #4   17. mar 2009 Jeg går tur med min kat, og det går bare rigtig fint. Hun vandrer afsted ligesom en lille hund, og folk de kigger godt nok en ekstra gang, men sådan er det jo.

  • #5   17. mar 2009 Hej...jeg går osse tur med min kat...dog kun i haven, og han elsker det bare :o)
    Jeg har fået anskaffet mig en kraftig sele til store katte / små hunde, og den er bare genial.


  • #6   17. mar 2009 Hvis det var mig, ville jeg benytte en krys sele.. da den er svær at krybe ud af..

  • #7   17. mar 2009 Jeg vil helt klart anbefale en sele fra AnnKs butik
    http://www.annk-butik.dk/halsband.html
    Soft-selen som du finder på linket er helt eminent. Jeg har prøvet den på vores Maine Coon, og den er skabt så katten ikke kan sno sig ud den, og så er den dejlig blød. Nærmest polstret.
    Hvis jeg en dag får brug for en sele, så bliver det sådan en!!


  • #8   18. mar 2009 Jeg har også gået i sele med min hun kat simba da hun var mindre.
    Hun synes det var meget spændene da hun kom andre steder hen end hun gjorde når hun var ude selv.
    Altså jeg var selv meget i tvilv da jeg også skulle købe en sele til hende.
    Altså der er jo både til store og killinger.
    Jeg gjorde simpelthen det at jeg tog hende med ind i bonnie's dyrehandler for og være sikker på at den passede hende da hun var meget tyndere end en normal huskat killing.
    Nu bor jeg så inde i yen hvor der køre biler som hun er bange for.
    Så tager hende ikke rigtig med ud mere.

    Men jeg ville gøre det at tage den med ind eller måle omkredsen på dem ved maven så du er sikker på den ikke bliver for stor eller for lille,

    Men altså jeg ville helt sikkert selv købe den i bonnie igen hvis jeg skulle have en sele mere da hun ikke kunne stikke af fra den.
    Og er hun ekspert i skal lige siges.

    Held og lykke.
    Fra Simba, Basse og Michella


Kommentér på:
kattesele

Annonce