Min han kat taber sig! {{forumTopicSubject}}
Hej.. Jeg er stødt ind i nogle ting jeg ikke har prøvet før da det er første gang jeg har en fertil han kat han bor her på gården med ca 10 hun katte og et par enkle han katte imellem han ejer teituriummet og somme tider også slås lidt for det vi er vist på vej ind i den tid vi kalder for løbetiden for gård kattene han farer simpelthen rundt konstant har travlt med det ene og det andet og faktisk slet ikke har tid til at få spist bare halvdelen af sin mad jeg tog ham op idag og han var på ingen måde lige sp tung som han skal være. hans idelle vægt er på 7 kg han har i hvert fald smidt de første 3. Da der bor gård katte her er der konstant mad på et fad på halm loftet og jeg ved han spiser derfra men her hos mig for han kvali. foder men spiser det bare ikke mere. Jeg kan ikke rigtig holde ham inde for længe da han begynder at mjave og kalde og det vil resul´ltere i at han striner og det er ikke min gård. Håber der er en der kender til de problemer eller kan komme med en god ide. Han må ikke komme for langt ned i vægten i mine øjne
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 145
aug 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Katte: 7 Emner: 32 Svar: 207
Min han kat taber sig!