{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Cody er Hjemme igen :oD {{forumTopicSubject}}

Her er lige en opdatering, til dem som har fulgt med, i hans forløb hos dyrlægen de sidste 3 dage ;o)

http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=55417

Dyrlægen ringede idag ved 12-tiden og sagde at Cody nu havde både spist og drukket ret flot og han reagerede fint på den medicin han havde fået :o) Så de syntes ikke at det var nødvendigt, at åbne ham op, for at se hans lever og tarme.

Så jeg fik ham hjem igen :o) Dyrlægen sagde at det var en lever infektion, som han havde fået (eller det regnede hun bestemt med, fordi han reagerede så flot på behandlingen). Det var åbenbart noget katte havde nemt ved at få. Han får penicilin nu og er på skånekost, de næste 14 dage.

Der var ingen grund til at han kom ind til kontrol senere, hvis jeg mente, at han havde det godt. Jeg havde heldigvis været hurtig med at reagere, da Cody blev syg. HVIS han bliver syg igen, med samme symptomer, så ville hun operere ham.

Nå, jeg ville bare lige fortælle den skønne nyhed ;o) Cody er hjemme igen og er SUPER glad for det. Han vader rundt over det hele, som om han aldrig har været væk ;o)

Tak for alle de søde "god-bedrings-hilsner" til Cody og gode råd til mig ;o) Det var dejligt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cody er Hjemme igen :oD
Kommentér på:
Cody er Hjemme igen :oD

Annonce