Cody er Hjemme igen :oD {{forumTopicSubject}}
Her er lige en opdatering, til dem som har fulgt med, i hans forløb hos dyrlægen de sidste 3 dage ;o)
http://www.kattegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=55417
Dyrlægen ringede idag ved 12-tiden og sagde at Cody nu havde både spist og drukket ret flot og han reagerede fint på den medicin han havde fået :o) Så de syntes ikke at det var nødvendigt, at åbne ham op, for at se hans lever og tarme.
Så jeg fik ham hjem igen :o) Dyrlægen sagde at det var en lever infektion, som han havde fået (eller det regnede hun bestemt med, fordi han reagerede så flot på behandlingen). Det var åbenbart noget katte havde nemt ved at få. Han får penicilin nu og er på skånekost, de næste 14 dage.
Der var ingen grund til at han kom ind til kontrol senere, hvis jeg mente, at han havde det godt. Jeg havde heldigvis været hurtig med at reagere, da Cody blev syg. HVIS han bliver syg igen, med samme symptomer, så ville hun operere ham.
Nå, jeg ville bare lige fortælle den skønne nyhed ;o) Cody er hjemme igen og er SUPER glad for det. Han vader rundt over det hele, som om han aldrig har været væk ;o)
Tak for alle de søde "god-bedrings-hilsner" til Cody og gode råd til mig ;o) Det var dejligt.
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 145
håber aldrig i skal opleve det mere
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
Hvor det glæder mig for jer...
Skønt at høre at han regerer på behandlingen...
Knus til jer begge
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
Leveren kan der heldigvis "repareres" på - fra dårlige til gode tal.
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 29 Svar: 488
Lis, det med levertallene er heldigt ;o) Dejligt at de høje kan laves gode igen: Codys levertal var på 1400 og dyrlægen sagde at de normalt lå på 100!!!
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Hvor er jeg glad for at høre at du har fået Cody hjem igen, og at han er kommet i behandling, så han kan blive helt rask igen .. Nu kan du jo nyde weekenden sammen med ham også ...
Knus Sanne
Cody er Hjemme igen :oD