718 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Ny killing - Hvornår? Ny killing - Hvornår?

Hej alle sammen,

Som nogle måske ved, så har vi mistet vores dejlige kat Marius meget pludseligt.
Vi er meget kede af det og kan ikke rigtig overskue at tænke på ny killing lige nu.

Men jeg vil egentlig hører hvad der er bedst for Mille i denne situation?
Mille går og leder efter Marius og kalder på ham. I det vi lige er flyttet syntes jeg at Mille skal have lov til at falde 100 % på plads her inden vi anskaffer os en ny ven til hende!

Hvad syntes i? Alle gode råd modtages med kyshånd.

Hillsen fra Annelise

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny killing - Hvornår?
  • #1   21. mar 2009 Jeg tror ikke katte har følelser som vi mennesker har. DIn nuværende kat vil måske undre sig over hvor den anden er henne, men tror ikke den går og sørger...
    Jeg synes i skal anskaffe jer kat nr 2 når i selv er klar til det.

• #2   21. mar 2009 Okay tak, det er virkelig rart at vide, jeg har simplethen haft det så dårligt når jeg ikke vidste hvad Mille gik og tænkte!
    Så tror jeg vi vil give det lidt tid og finde den helt rigtige missekat.

• #3   21. mar 2009 Først, så giv hende ekstra omsorg...
    Da min domico døde, gik min dilia og Minnie i sorg.. de ville ikke spise, enten gik de og kaldte og ledte eller osse lå de bare og kikkede, eller sov..

minnie er først nu næsten 3 mrd efter ved at blive sig selv..
    så jo jeg er sikker på de har føleser.. og kan føle et stærkt savn..

Hvornår i skal have en ny kat, kan i nok selv bedt vudere.. og om hun skal vende sig til det nye hjem, tja det er jo kun omgivelserne der er nye, ikke jeres ting..

• #5   21. mar 2009 Tilad din kat at sørge for det gør hun, og det er kærlig omsorg fra dig der er det vigtigste, en anden kat skal i først anskaffe når I er klar,

• #6   21. mar 2009 Jeg giver hende alt det kærlighed jeg kan i de her dage, hun opsøger også min kæreste og jeg rigtig meget selv. Men hun både leder og kalder, men ikke så meget i dag som i går!

Jeg har bare ikke rigtig lyst til at få en anden killing lige nu og her.. Vi har begge brug for at få dette på afstand da Marius var noget meget specielt for os. Vi kan ikke rigtig ryste den dårlige samvittighed af os som vi føler når vi tænker på om vi kunne ha gjort noget. Min kæreste prøvede at give ham førstehjælp, så han føler stor skyld da han mener at han kunne ha reddet ham hvis han kiggede til ham noget før. Men jeg tror desværre ikke det havde gjort nogen forskel.

Men tak for alle jeres gode råd, det hjælper virkelig.

• #7   22. mar 2009 Selvfølgelig kan katte sørge.. Og jeg kan se at Mille får al den ekstra omsorg der er brug for. Så når I er klar, kan I skaffe en legekammerat til Mille. Men hvor gammel er hun? Det behøver vel ikke at være en killing? Katte trives bedst med artsfæller på nogenlunde samme alder, ligesom vi andre. smiley

• #8   22. mar 2009 Jamen Jeg er faktisk 100 % sikker på hvor gammel Mille er...

Vi fik hende fordi der var nogle der ikke kunne passe hende ordenligt, hun blev kastet rundt hver weekend til forskellige familemedlemmer og venner.

Tilsidst sagde min kæreste og jeg nej til at passe hende, da vi syntes det var dybt synd for hende, hun var mildest talt rundforvirret. Så ringede ejeren pludselig og spurgte om vi var interesseret i at få hende gratis og så sagde vi ja med det samme.

Der gik ca 1,5 år før hun fandt sig til rette. Hun var meget reserveret og man kunne tydeligt mærke at hun ikke bare kastede sin tillid i armene på hvem som helst, men nu har vi jo jordens dejligste missekat. Men jeg vil tro hun har være ca. 18 mdr da vi fik hende og det er 3,5 år siden... Så ca 5 lyder det helt forkert?

• #9   22. mar 2009 der skulle stå IKKE 100 % sikker

• #10   23. mar 2009 Så ville jeg nok ikke skaffe en killing, men en kat på nogenlunde samme alder hun kan lege med.

• #11   23. mar 2009 Ja det har jeg faktisk også tænkt en del på.. Det ville nok være en god ide.

• #12   24. mar 2009 Helt sikkert. smiley Held og lykke med det.

Kommentér på:
Ny killing - Hvornår?

Annonce