{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sygeforsikring af katte
  • #1   29. mar 2009 efter at have brugt 14.000 på 7 dage, valgte jeg for lang tid siden at gøre det samme....

• #2   29. mar 2009 Jeg skal også have forsikret mine kommende 2 katte, for jeg brugte 10.000 inden for 14 dage pluse de andre regninger. der var inden for et år. Og havde man så bare stadig haft sin elskede kat.
    Så nu vil jeg have forsikring på. Har det heller ikke på Andy, og det er han for gammel til. Men bank bank og syv ni tretten. Han har altid været frisk og kun haft lidt små skavanker, men der kan jo hurtig komme noget, især nu hvor han bliver ældre.

Har også tænkt på at det skal være dyrekassen, med mindre nogen har et bedre selskab at foreslå.

• #3   29. mar 2009 hej ville lige hvad det koster pr.kat om året og er der ikke selv risiko for hver behandling eller ????

• #4   29. mar 2009 jeg mener det er ca 1000 kr om året ved dyrekassen og der er noget selvrisioko, men kan ikke lige huske hvor meget. Skal selv have undersøgt nærmere. men du kan prøve at gå ind på dyrekassen.dk og se hvad der står:o)

• #5   30. mar 2009 der er også mulighed for at forsikre i de svenske selskaber, og de har bedre dækning og med den svenske krone i bund er det en klar fordel

• #6   30. mar 2009 Jeg kan virkelig anbefale at tjekke om ens forsikringsselskab har sygeforsikring til dyr..
    for jeg ved at jeg har nykredit og de dækker mere end dyrekassen danmark.. men forsikringsselskaber som nykredit har kun sygeforsikring af dyr som en forsikring du kun kan tegne hvis du har en husforsikring eller en hjemforsikring hos dem..

jeg tjekkede ved begge to hvad det koster om året og de ligger begge lige lidt under 1000 kr.
    Jeg kan selvf. ikke huske hvilken af dem der gav rabat hvis man er opdrætter og har mellem 2 og 5 katte, men der kunne man spare et par 100.. (så hvis man er det kan man jo altid spørge om de har rabat hvis man er opdrætter).

• #7   30. mar 2009 det med selvrisikoen i dyrekassen danmark er at de dækker 80% af regningen og derefter trækkes der en selvrisiko på 577 kr. (de viser selv et eksempel på regnesykket her (link fjernet) )

det var også hvad jeg mente om at fx. nykredit dækker mere der er selvrisikoen 10% af behandlingsudgiften, dog mindst 927 kr.

• #8   1. apr 2009 Så fik jeg lige kigget på mine papirer.. det er dyrekassen danmark der giver rabat hvis man er opdrætter.. man skal bare huske at gøre dem opmærksom på at man har et katteri..

• #9   1. apr 2009 Nu er jeg ikke opdrætter men kom til at tænke på det med at de giver rabat til opdrætter, hvis man har mellem 2 og 5 katte. Men så er det jo bare jeg tænker at der måske er mange der har mere end 5 katte. kan ikke forstå hvis der er max antal på kat de giver rabat til.
    De kunne da også godt lige give rabat til folk som ikke er opdrætter. Jeg skal have lavet forsikring på mine to kommende killinger. :o)

• #10   1. apr 2009 Ved det faktisk ikke... nu spurgte jeg kun om hvis man var opdrætter fordi jeg er ved at opstarte mit eget opdræt og så var jeg interesseret i om det så dækkede killingerne katten ville får (hvilket det desværre ikke gør) men der fik jeg af vide at man kunne spare ved at oplyse at man havde katteri..
    men det skader jo aldrig at spørge..

Hun nævnte bare at det var mellem 2 og 5 (og sa jeg ikke har over 5 spurgte jeg ikke mere til det), så ved heller ikke hvad der sker hvis man har flere.. kunne i hvert fald ikke forstille mig at det blev dyre..

• #11   1. apr 2009 Det kan vel aldrig skade at ringe til dem og hører hvad de har af tilbud hvis man skal vælge at forsikre så mange katte hos dem, der må jo være mængde rabat som ved alle andre forsikringer smiley
    De er rigtig flinke og hjælpsomme de gange jeg har ringet..

Kommentér på:
Sygeforsikring af katte

Annonce