{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skæl??
  • #1   31. mar 2009 Min kat Mik havde samme problem, men dyrlægen sagde katte ikke kunne have skæl smiley Men de kunne have hudproblemer, som gjorde de fik noget lignende.. vi fandt så ud af til sidst det var forkert kost (vi fandt ud af han have sukkersyge) og da vi skiftede til Hills R/D har der intet været siden.. Men det kan være mange ting sikkert smiley Spørg evt. Dr. Dyr..

  • #2   31. mar 2009 okay. jamen så kan jeg lige så godt tage Bette med til Dr. dyr når Dia skal chippes snart smiley
    Jamen jeg har bare troet at det er fordi hun har ekstrem tyk pels.. hun er helt ulden smiley


  • #4   31. mar 2009 Jamen R/D er det foder han får for sukkersyge.. kan kun købes ved dyrlægen.. Dr. Dyr sagde bare det var derfor han skællede og det er også forsvundet efter foderskifte.. men som sagt så kan det selvfølgelig være mange ting der frembringer det 'skæl' smiley
    Dyrlægen sys det skæl han havde så underligt ud, men hvis i begge har oplevet det så må det jo være normalt?


  • #5   31. mar 2009 jeg syntes ikke det ser underligt ud, og når jeg får gravet mig frem til hendes hud, ser den også pæn normal ud.. Men jeg tager hende lige med for en sikkerheds skyld, når jeg alligevel snart skal derover.. smiley Men problemet med hende og foder er nemlig, at hun skal have fedtfattig foder, fordi hun har meget fedt mellem tarmene, fik jeg afvide da hun blev neutraliseret, så bliver det jo lidt begrænset foder typer inden for RC smiley

Kommentér på:
Skæl??

Annonce