Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skæl?
  • #1   4. mar 2010 Ja den kan godt få skæl.. Madeleine fik det fordi jeg kom ti lat bruge en forkert shampoo til hende (en der fulgte med mi furminator og som skulle modvirke skæl)..

Jeg ved ikke om man kan få en shampoo imod det.. men ved ikek at bade hende er det næsten væk nu smiley

• #3   5. mar 2010 Katte kan få skæl, hvis foderet er for tørt - det kan afhjælpes ved at købe et mere fedt foder eller ved at hælde olier henover foderet.

• #4   5. mar 2010 Tak for alle de gode svar. Hun har i hvert fald ikke lopper, men det kunne godt være at hun havde fået orm igen, for hun var nede på kun 3 kg:( Hun får kun tørfoder og en gang imellem får hun lidt kød, men det kunne være at det kunne hjælpe, at give hende noget olie, som dkkoret skriver.
    Ulla P: Hun har haft det længe, og hun er faktisk ikke vant til at komme i bad, og tror heller ikke at det er noget med årstiden, men kan da prøve det andet:)

• #5   5. mar 2010 Hej Ulla..
    Min den ene han kat har også lidt skæl agtig i pelsen.. Han fælder også godt nok meget lige nu.. men du siger man kan give omega 3 og 6.. er det olie man kan købe til dem eller er det noget der skal være i fordret? Og hvor kan man købe det?

• #6   5. mar 2010 I de fleste tilfælde er det fordi foderet ikke indeholder nok fedt. Fedt kan gøre en verden til forskel:-)

Slankefoder indeholder for lidt fedt - det er bedre at reducere mængden af et normalt fedtholdigt foder.

• #7   5. mar 2010 Det der lakseolie har jeg overvejet at give.. giver ham Viacutan olie (noget jeg hart fået hos dyrlægen) men ´det lakseolie hvor køber jeg det henne? syns ikke jeg har kunne finde det nogle steder, og giver du det i en pipette?

• #8   5. mar 2010 Lakseolien kan købes med en pumpe - mine katte gider det ikke.

Stadig - et korrekt sammesat foder er bedre - og nemmere

• #9   5. mar 2010 mine katte gider den heller ikke smiley Det er billiger rent kilo mæssigt at købe den til hund smiley

Jeg bruger dog det jeg købte til at smører på min pony hove istedet for

• #10   7. mar 2010 Lis: Hun får Imas 7+, da hun er snart 11 år gammel. Det skal dog også siges, at hun virker lige så frisk som en kat på 3-4 år:) Vil du anbefale, at man prøvede at give hende killingefoder?

Kommentér på:
skæl?

Annonce