{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mystiske madvaner
  • #1   5. apr 2009 Hmm, så skal jeg ikke gå igang med Manfreds xD

Hans daglige kost:

Morgenmad: En halv skål havregrød (lunken) med en klast smør, og lidt kanel.
    Mellemmad: Tørkost
    Middagsmad: En speltbolle med roccula salt, tomat, agurker, og saltede peanuts i.
    Mellemmad: Tørkost
    Aftensmad: Hvad vi lige får, måske lidt pizza?? xD
    Natmad: Tørkost xD

Såå xD

• #2   5. apr 2009 Er I sikre på katten kan tåle sådan noget mad?Får den ikke dårlig mave?

• #3   6. apr 2009 en kat skulle ikke gerne få dårlig mave af noget de får som normalt.. Der imod hvis de begyndte at give dem dåsemad i stor stil kunne det nok sagtens give noget maveballade..

• #4   6. apr 2009 polka er også lidt af et madøre.
    han stjæler marcipan, blandede nødder, krydderboller (kun bagerens) karrysovs, frans hotdog (gider ikke pølsen), salat

har en gang serveret barf kød for ham han sad bare og kiggede på skålen som ville han sige "steges og krydres tak"

katte spiser hvad de kommer i nærheden af

• #5   6. apr 2009 Ha ha nogle morsomme madvaner jeres katte har:))

• #6   6. apr 2009 vores trixie er total vild med alt med chili og karry, hun er næsten ved at kravle helt ind i munden på os når vi får boller i karry.
    samtiddig er hun helt vild med blå gajol-lakrids-pastiller.

det er så bare meget meget sjældent at hun får lov til atsmage på den slags, for det er absolut ikke godt for en kattemave.

daffy er så bare alt-ædende og bare det måske minder om noget der ku blive til mad skal det spises

• #7   6. apr 2009 Hehe, så er jeg vidst ikke alene :b Min mis får ikke mavegener af det heldigvis, og så længe hun selv kan vælge hvad hun vil spise, så syntes jeg det er fair nok (: Hun elsker også mine vegetarretter - veggiefrikadeller, lasagne mm...

Hvad syntes i egentlig om at man giver katte ko-mælk? Ernæringsmæssigt er ko- og kattemælk ikke det samme, men hvis katten nu kan lide det og ikke får dårlig mave...

Vh Natasja

• #8   6. apr 2009 nå okay smiley Så er der jo ingen ko på isen. Ja, det er da godt nok nogle specielle spisevaner! smiley

• #9   7. apr 2009 natasja P:

Har hørt flere steder fra at katte kan få utrolig dårlig mave af ko mælk, så hvis jeg var dig ville jeg ikke give katten ko mælk, men bare holde til alm vand da det ikke er skadeligt for missen smiley

• #10   21. apr 2009 Jeg drikker tit mælk til aftensmad osv, og så har katten til tider i forbifarten snuppet en tår, og min mor giver hende det også engang i mellem - maven er i orden.. Bør vi lade være alligvel?...

• #11   21. apr 2009 Hvis det ikke er mere end en lille bitte smule kan jeg ikke se problemet, men da jeg fik Whiskey havde hun fået mælk i lang tid og hun havde virkelig dårlig mave.. Men de har jo ikke brug for det, så der er ikke nogen egentlig grund til at give katte mælk smiley

• #12   22. apr 2009 Okay hehe smiley For i øvrigt har katten lige spist sød chili sauce, samt forårsruller... Forstår hende ikke x)

Kommentér på:
Mystiske madvaner

Annonce