Chester larmer {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Nu er jeg simpelthen nød til at klage min nød og søge svar og måske en løsning?
Chester er begyndt at "kalde" helt vildt højt og længe. det er særligt om morgene og om aftenen og det er virkelig en klagesang der vil noget. Han plejer at stoppe når man taler med ham, eller en af de andre katte kommer for at se hvad han har gang i, men så snart man så stopper går han igang igen.
Det er efterhånden ved at være godt trættende at han står og kalder inde i stuen kl. halv 6 om morgenen.
Jeg tænker om det kan skyldes at han er fertil, men han er kun 11 mdr. og burde derfor ikke være kønsmoden endnu jo?
Så hvad tænker i det skyldes? Opmærksomhed tror jeg ikke han mangler. han er konstant på skødet eller i røven på en af os derhjemme. og han burde vel ikke aklde på damer hvis han ikke er kønsmoden eller hvad?
og hvad kan man evt. stille op?
aug 2006
Følger: 40 Følgere: 37 Katte: 14 Emner: 14 Svar: 1.395
Tro mig vores Wild (fertilhankat) kaldte kaldte og kaldte hvis han ikke havde en hunkat at parre på.
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.277
Der er kun en ting at gøre,nemlig at kastrere ham,men da du skal bruge ham som avlshan er det jo ikke løsningen....:-)
Så du må holde det ud og sandsynligvis er det kun i perioder han er mere "aktiv",sådan er det i hvert fald med min britehan Dustin.
Hele efteråret og vinterhalvåret er han bare det største og sødeste nullergøj uden tanke på pigerne,og så når lyset vender tilbage engang i januar vågner han langsomt op til dåd igen og er klar til pigerne
Han er bare en drøm af en hankat selvom han nu er blevet 3 år.
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.842
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.755
ja jeg vil jo gerne bruge ham i avl og lave små chester-babyer. Men hvis han begynder at strinte og te sig vildt må jeg jo vurdere hvor vigtigt de chester-babyer er i forhold til at vi alle tricves derhjemme. de andre misser synes tydeligvis han er sindsyg *G*
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.004
nov 2008
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.755
Han lader ikke til at være "oppe og ringe" rent adfærdsmæssigt, han er stadig sit dejlige kælne, og afslappede selv, hvis man ser bort fra hans "brægen"
Jeg skal på udstillingen i frederiksberg med ham i maj, er der noget problem i at have en fertil dreng i overgangen til kønsmodenhed, med på udstilling?
nov 2008
Chester larmer