{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

Chester larmer {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Nu er jeg simpelthen nød til at klage min nød og søge svar og måske en løsning?

Chester er begyndt at "kalde" helt vildt højt og længe. det er særligt om morgene og om aftenen og det er virkelig en klagesang der vil noget. Han plejer at stoppe når man taler med ham, eller en af de andre katte kommer for at se hvad han har gang i, men så snart man så stopper går han igang igen.

Det er efterhånden ved at være godt trættende at han står og kalder inde i stuen kl. halv 6 om morgenen.

Jeg tænker om det kan skyldes at han er fertil, men han er kun 11 mdr. og burde derfor ikke være kønsmoden endnu jo?

Så hvad tænker i det skyldes? Opmærksomhed tror jeg ikke han mangler. han er konstant på skødet eller i røven på en af os derhjemme. og han burde vel ikke aklde på damer hvis han ikke er kønsmoden eller hvad?

og hvad kan man evt. stille op?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af IKEA badeværelsesmøbel med vask (102 cm) – klar til ophængning 1.700 kr.
  • Flytte loftslampe 500 kr.
  • Fældet et stort træ 3.850 kr.
  • Skift af lås i kolonihave 1.740 kr.
  • Montering af IKEA seng, sofa og gardinskinner 2.550 kr.
  • opsætning og tilslutning af lamper 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chester larmer
  • #1   6. apr 2009 Hekt sikkert fordi han er fertil...han kalder på damer. Og det bliver kun værrere fra nu af, og han begynder sikkert snart at strinte.

Tro mig vores Wild (fertilhankat) kaldte kaldte og kaldte hvis han ikke havde en hunkat at parre på.

• #2   6. apr 2009 Jojo,han er ved at blive kønsmoden og kalder alle de lækre piger til sig smiley
    Der er kun en ting at gøre,nemlig at kastrere ham,men da du skal bruge ham som avlshan er det jo ikke løsningen....:-)
    Så du må holde det ud og sandsynligvis er det kun i perioder han er mere "aktiv",sådan er det i hvert fald med min britehan Dustin.
    Hele efteråret og vinterhalvåret er han bare det største og sødeste nullergøj uden tanke på pigerne,og så når lyset vender tilbage engang i januar vågner han langsomt op til dåd igen og er klar til pigerne smiley
    Han er bare en drøm af en hankat selvom han nu er blevet 3 år.

• #3   6. apr 2009 Tror det må være en af "glæderne" ved at have en fertil hankat smiley

• #4   6. apr 2009 øv jeg havde håbet det ikke var det, men jeg kan måske trøste mig med det kun er i de lune måneder? han har altid gjort det men slet ikke i den grad han gør nu, og det begyndte faktisk da det begyndt at blive lysere tider.

ja jeg vil jo gerne bruge ham i avl og lave små chester-babyer. Men hvis han begynder at strinte og te sig vildt må jeg jo vurdere hvor vigtigt de chester-babyer er i forhold til at vi alle tricves derhjemme. de andre misser synes tydeligvis han er sindsyg *G*

• #5   6. apr 2009 Søde Nina, du har en fertil hankat der er ved at vågne op til dåd:-))

• #6   6. apr 2009 Du kan ikke stille meget op - man kan kemisk kastrere - men der kan være bivirkninger ved det

• #7   6. apr 2009 det har jeg godt hørt om med kemisk kastration. Men jeg må indrømme jeg ikke tænker det er vejen frem for os. Enten skal han gå fertil så længe han kan have det godt samtidig, eller også ryger hele klokkeværket. det vigtigste er nu engang trivsel.

Han lader ikke til at være "oppe og ringe" rent adfærdsmæssigt, han er stadig sit dejlige kælne, og afslappede selv, hvis man ser bort fra hans "brægen" smiley

Jeg skal på udstillingen i frederiksberg med ham i maj, er der noget problem i at have en fertil dreng i overgangen til kønsmodenhed, med på udstilling?

• #8   6. apr 2009 De fleste hanner er der ikke noget at mærke på når de udstilles. De kan komme noget op at ringe hvis der er en hunkat i løbetid i nærheden - det sker

Kommentér på:
Chester larmer

Annonce