Katte og p-piller {{forumTopicSubject}}
hej jeg vil gerne spørge om noget er meget fortvivlet. min kat som er 1,5 år gammel har fået p-piller et års tid nu men pillerne har ændret min kat den er gået fra at være en meget kælen og tolerant kat til at hvæse og slå og bid alt og alle så nu er mit problem så at jeg har beluttet at få den steriliseret men skal jeg få killinger på den først eller skal jeg bare få det gjort skal siges den ikke har fået killinger før men den har taget sig af killinger da jeg havde to katte og fik killinger på den ene men den stak af fra killingerne så måtte den anden tage over så det har den prøvet skal også siges at nu har jeg to andre katte også hun katte den ene er steriliseret og er ca. 8 år den anden er ikke steriliseret og får p-piller også og den er 8 mdr. gammel mange tak for hjælp på forhånd
hilsen en meget fortvivlet katte ejer
maj 2004
Følger: 22 Følgere: 21 Katte: 6 Emner: 89 Svar: 491
apr 2009
Følger: 1 Katte: 4 Emner: 3 Svar: 6
apr 2009
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
De bliver nogle indadvendte, sure mokker, der vrisser af alt og alle, og nogle kan blive desideret aggressive, hvilket du nu selv oplever med din kat.
Den har det også selv dårligt.
Det er forstokket overtro, at katte har godt af at få et kuld killinger inden neutralisering. For det første aner den ikke, hvad den "går glip af", og for det andet vågner den moderfølelse først under selve fødslen, ikke før.
Desuden er der også nogle hunkatte, der bliver ret aggressive over for deres omgivelser, når de har killinger, så jeg ville få katten neutraliseret ret hurtigt.
apr 2009
apr 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
Katte og p-piller