{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Bad ? {{forumTopicSubject}}

Da jeg kom hjem fra skole i dag , så jeg at min stakkels killing Kenzo havde trådt i sin egen lort .. Begge hans bagben var helt smurt ind , smiley .. Nu har jeg selvf vasket det af , men er det mon rigeligt ? Har overvejet at give ham et bad (han elsker vand) , så han kan blive vasket grundigt . Men er der nogen negative sider i det , eller kommer det bare an på om katten kan lide det eller ej ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bad ?
  • #1   15. apr 2009 Giv ham bare et bad, det tager han ikke skade af. Det har jeg også gjort med mine, hvis det har været rigtig slemt. Bare husk at bruge en kattevenlig shampoo, menneskeshampo kan være giftigt for katte!

• #2   15. apr 2009 Mille - Jeg har noget KW medicin shampoo som jeg bruger til min hund , den er os til katte smiley , Men hvordan gør du ? Altså i en balje , med bruseren el. noget helt tredje ?

• #3   15. apr 2009 Vi har et badekar, så sætter bare katten derned og så skyller med bruseren i lunken vand, ikke for varmt. Ellers kan du evt. bruge en balje eller håndvasken, hvis du kan få ham derned smiley

• #4   15. apr 2009 Du kan sagtens bade ham :o)

Jeg vil dog ikke udsætte mine katte for at blive dyppet ned i et kar/en vask fyldt med vand, min erfaring hermed er nemlig at så går de i panik.

Jeg bruger et strygebrædt, som jeg stiller på gulvet i brusenichen. Så falder vandet nemlig ud over kanten af brædtet, og katten kommer ikke på noget tidspunkt til at stå og søbe i noget vand. Herpå stiller jeg katten, så den har ryggen mod mig. Hver gang den viser tegn på at ville vende sig om (Alta vil gerne hoppe op til mig når jeg bader hende) så tager jeg fat i den med det samme, og vender den med ryggen til mig igen.

Jeg skruer brusehovedet af, da de fleste katte ikke kan lide lyden af bruseren. Jeg skyller katten, og sæber den ind og skyller bagefter rigtig længe. Altid 5 minutter længere, når jeg selv mener at alt sæben er ude.

• #5   15. apr 2009 Annie, jeg har så den helt modsatte oplevelse end dig - mine tolererer bedre at blive langsomt "dyppet" ned i et kar end at blive bruset

• #6   15. apr 2009 Kenzo er rigtig glad for vand , så tror iik vi får det problem . Men man ved jo aldrig , nu når der kommer en større mængde vand end det han er vant til smiley

Tak for jeres tips . Det bliver sjovt at se en skovkat våd . Hvor lille mon han bliver , hehe . Men jeg går igang med det samme så smiley

• #7   15. apr 2009 Hehe, ja de ser altid så sølle ud når de er blevet helt våde. Du skulle se min perser når hun har været i bad - der er bare ikke meget kat inde under alt det pels smiley

• #8   15. apr 2009 Det ka jeg godt forstille mig smiley haha .. Nu er badet overstået . Det var han iik så glad for , men fik da beroliget ham . Og det jo helt vildt hvor meget han "skrumpede" , hehe

• #9   15. apr 2009 Og føntør ham bagefter, så han ikk blir kold under den våde pels

Kommentér på:
Bad ?

Annonce