{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bad
  • #1   21. jan 2008 Vi bruger KW minkolie et eller andet... det hedder noget i den retning.

Jeg tørrer dem bare rigtig rigtig godt med et håndklæde eller 3 bagefter for de er begge hunderæd for føntørreren.

Børster dem rigtig grundig før de kommer i bad for når de først kommer i bad syns jeg bade knuderne går mere i filt. Plejer først børste når de er helt tørre igen så, ellers syns jeg de får en lidt underlig pels. Men det er godt med en børstning når de så er tørre skal det lige siges smiley

• #2   21. jan 2008 Jeg bader mine katte i en ganske almindelig baby shampoo fra matas, uden parfume. Og så tørre jeg dem i et håndklæde bagefter, og så sidder de gerne i en solstråle i vindueskarmen, mens jeg børster dem... de hjælper også meget gerne selv til med at "vaske"/ slikke sig, imens jeg børster dem ;o)
    Jeg kan ikke finde ud af alt det der "katte-shampoo-halløj" ;o)
    Sandra

• #3   21. jan 2008 Tak for svar!

Karen P - Hvad mener du med alm. vask? Er der andre slags vask? Holder du dem så fast i nakkeskinnet mens du føntørrer, eller har de ikke noget imod det?

Christina S - Hun har aldrig haft knuder i pelsen, heldigvis. Hvad mener du med at de får en lidt underlig pels hvis du børster mens den er våd?

Sandra L - Det lyder rigtigt hyggeligt.

Kan Jeres katte godt lide at være i bad?

• #4   21. jan 2008 Mja lidt svært at forklare... hvis jeg børster dem inden de er blevet tørre bliver pelsen lidt "tynd" strittende og lettere statisk og så syns jeg der går noget tid inden det ser normalt ud igen. Syns også hårene føles lidt stridere end hvis jeg lader være smiley

Begge vores HADER være i bad og de kommer også kun i bad eller får skyllet rumpen hvis de virkelig har griset sig til i noget.

• #5   21. jan 2008 Mine bliver også tørret med håndklæde da de panikker over fønnen, så det vil jeg hellere lade være med. (Og ville ikke holde en ræd fast bare for at føne den). Skruer i stedet totalt op for varmen i hele hytten et par timer inden de skal bades ;o)
    Børster dem IKKE før de er tørre, men sørger med fingerene lige for at de ikke får knuder mellem ben osv mens de tørrer :o)

• #6   23. jan 2008 Mine katte kan ikke fordrage at blive badet i en balje.
    Men jeg fandt ud af at min hunkat gerne ville ud til mig i brusebadet, så jeg prøvede at bruse dem lige så forsigtigt. De brokker sig begge lidt, fordi de ikke selv kan vælge det fra, men de frygter det ikke som noget farligt, som da de fik bad i baljen.
    Jeg bruger kun en blid hånd til at holde dem over forbenene og så går det fint nok.
    Så mine katte får brusebad ( det eneste jeg ikke vasker er deres ansigt) ;o)

- Sandra

• #7   23. jan 2008 ja, jeg bruser så også kun mine. Tror i hvert fald de to af dem ville halvpanikke over at blive sat ned i vand. Jeg ved ikke med den yngste, han er alligevel mere eller mindre med mig i bad når jeg tager karbad ;o)

Kommentér på:
Bad

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce