{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
571 visninger | Oprettet:

Forsvundet ): {{forumTopicSubject}}

Vores lille hun kat molly er forsvundet fra os, hun er ude/indekat.
hun er altid inde om natten, men hun er ikke kommet tilbage. vi er meget nervøse for at der er sket hende noget forfærdeligt, og vi håber derfor at folk vil kigge efter hende, hun er forsvundet i Hornbæk.
Hun plejer ikke at bevæge sig særlig langt fra hjemmet, men vi kan selvfølgelig ikke vide om hun måske har fulgt efter en anden kat, og derfor nu ikke kan finde hjem. vi har været ude med lidt brugt kattegrus, og en masse godbidder, og vores hankat har også været med os ude og lede, men desværre uden held. håber meget at i vil kigge efter hende. hun er øremærket, men det er ikke rigtig til og se de hun har sorte øre.
Hun er en stereliseret hunkat på snart 3 år, meget lille af sin alder, og så er hun sort og hvid, og reagere navnet Molly.
Er så bange for at der skulle være sket noget frygteligt, og at jeg aldrig for min lille pige og se igen.
Billeder af hende findes på min profil.
På forhånd tak,
(og undskyld for det lange indlæg, jeg er bar så fortvivlet )':)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsvundet ):
  • #1   19. apr 2009 Jeg genposter lige denne:

    Led efter katten - på alle tider af døgnet. (hav godbidder med)

    Lad om muligt et vindue stå åbent.

    Strø evt noget brugt kattegrus ud - især hvis det er en kat, der ikke er vant til at orientere sig udendørs.

    Katten kan være blevet lukket inde et sted, så bed naboer tjekke skure, kældre o.lign. Og bed dem give besked til dig straks, hvis de ser katten i nabolaget.

    Meld katten savnet hos de lokale dyrlæger og dyreinternat/kattehjem. Og hold øje med hvilke katte internaterne får ind. Nogle internater lægger billeder ud på nettet af senest indkomne dyr.

    Sæt efterlysningsopslag (med foto af katten) op i lokalområdet.

    Efterlysningsannonce i lokalavisen

    Sæt efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og www.forsvundnedyr.dk og hold også øje med fremlysninger.
    Og efterlys på diverse kattefora.

    Hvis katten er mærket, så efterlyses den (også) via katteregistrene.
    Obs, der findes TO registre: Dansk Katteregister og Det Danske Katteregister. Katten skal selvfølgelig være korrekt registreret (ejer, adresse, kontaktoplysninger).

    Hold øje med fremlysninger i aviser, på nettet og opslag i lokalområdet.

    Jeg håber hun snart er hjemme i god behold.


Kommentér på:
Forsvundet ):

Annonce