1.306 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

køb af perser - hjælp køb af perser - hjælp

jeg har igennem de sidste 6 år gået og ønsket mig en kat, siden min gemle kat desværre måtte aflives.

Jeg har besluttet mig for at hvis jeg skal have kat skal det være en perser, da jeg tror denne race vil passe bedst til min tilbærelse lige nu.

Jeg er studerende, og bor derfor i en ret lille lejlighed, katten ville derfor ikke have uanede mængder af plads, og skal jo helst kunne trives med dette. Jeg har også en lille indhegnet have som den vil have mulighed for at komme ud i.
Og så har jeg en lille hvid hund på snart 5 år, som er så sød og rolig. Jeg er hjemme fra ca 4 timer om dagen og i weekendterne er jeg hjemme fra lørdag og søndag, men har en aftale med en af mine veninder om at se over til katten.
tror I en kat vil kunne trives med dette liv eller ville I vente med at få en til om 3 år hvor jeg er færdig med at læse?

Som sagt har jeg forelsket mig i perseren, nærmere betegnet i en chinchilla perser. Kender I nogle gode opdrættere af dem?, og hvad koster sådan en størrelse, naturligvis med stamtavle, og er der forskel på om den er købt til udstilling eller kælekat?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af perser - hjælp
  • #1   21. apr 2009 Hej Camilla.
    Jeg er selv "studerende"/ går i skole, og troede også at en hund ville være nok til den kat, jeg ville anskaffe mig. Resultatet blev kort og godt at jeg anskaffede mig endnu en kat.