309 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Min kat Karen.. Min kat Karen..

har ikke været hjemme siden igår ved 21 tiden, hun har 3 killinger herhjemme som kun er 9 dage gamle, jeg ville lige høre jer hvor længe kan killingerne vente med at få noget at spise ? Det ligner ikke hende at blive så lang tid væk, og killingerne er begyndt at kalde på hende smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat Karen..
  • #1   3. sep 2004 Tak for dit svar :).. hun er stadig ikke kommet tilbage, men vi fik fat i vores dyrelæge og han sagde at hun godt ku blive væk i 2 dage for at blive drægtig igen og så var hun ligeglad med sine killinger, men hun ville komme igen.. vi har så været nede på dyrehospialet og hente mælkeerstatning og sutteflaske, det går så rimlig godt, men håber hun er tilbage hurtigst mulig smiley de små stakler mangler hende.

• #2   3. sep 2004 Er den kommet tilbage? Det håber jeg da meget på smiley og hvis ikke.... så.... ved jeg egentlig ikke hvad men skal gøre smiley desværre... har kun prøvet at have en overlevende killing..

• #3   4. sep 2004 Hejsa..
    Nej hun er ikke kommet tilbage smiley det gør mig godt nok meget nervøs, men killingerne klare sig fint, de sutter og drikker rimlig godt, ja og en af vores hunde hjælper mig enda, den slikker dem så de kommer af med deres afføring smiley så nu krydser jeg bare fingre for at de overlever..

• #4   5. sep 2004 Ja jeg håber også hun snart kommer, jeg er også bare bange for at når hun vender hjem så har hun ikke mere mælk, det går jo i sig selv hvis der ikke er noget til at tage det smiley ... Men fortsat går det fint med killingerne smiley

Kommentér på:
Min kat Karen..

Annonce