{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
593 visninger | Oprettet:

3 spørgsmål om min (snart) nye kat {{forumTopicSubject}}

Hej KG. Jeg får snart killing, og der er lige et par ting der gør mig nervøse, som i nok kan hjælpe mig med.
1: Hvor lang tid skal killingen have boet hos en, inden i tør lukke den ud?
2: Skal jeg have den i sele, eller skal jeg bare sidde ude hos den og holde øje?
3: Hvad synes i min nye killing skal hedde http://kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=29708
Håber i har tid til at lægge et par gode råd på sådan en dejlig sommerdag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  3 spørgsmål om min (snart) nye kat
  • #1   25. apr 2009 Sabine! Hun ligner en der hedder sådan... Vi holdte vores katte inde et par måneder tror jeg. jeg ville være sikker på at de kandte lugten af vores hjem, og at de vidste de fik mad her. I starten kom de ud i sele. Jeg travede området tyndt med dem, så de kunne kende det inden de selv skulle finde rundt, og så de vidste hvordan man kom hjem igen. Det gik super godt, og jeg har nu 2 lykkelige udekatte smiley

• #4   25. apr 2009 Nu har jeg en kat i forvejen som har en stor overdækket kattebakke... Når jeg får en kat til, skal jeg så anskaffe mig flere kattebakker, eller kan de godt bruge den samme.... (den kat jeg har i forvejen, besørger for det meste udenfor)

• #5   25. apr 2009 Tja, jeg ville nok anskaffe en ekstra killingebakke til en start - også fordi den lille ikke skal løbe for langt efter bakken. Hvis den lille også begynder at besørge udenfor, når den engang kommer ud, så vil jeg tro, at én bakke er nok.

• #6   25. apr 2009 monika G - Det var da et fint navn du lige kom med der til forslag for hvad missen sgu hedde.... smiley

• #7   25. apr 2009 balder og Loke: Hehe...synes den lignede sådan én, og kan rigtig godt lide navnet. Det er ikke for menneske-agtigt til en kat, ligesom f.eks. Louise, men heller ikke for dyre-agtigt som f.eks. Misja...

• #8   25. apr 2009 monika G - Hehe... slet heller ikke fordi jeg selv hedder Sabine... smiley Dog aldrig voervejet at kalde et dyr det, men nok fordi man selv bære navnet...

men ja kan da godt se hvad du mener, fx Louise var nok heller ikke lige det navn jeg ville vælge til et dyr.

Se du har en kat der hedder Liva, har jeg også overvejet hvis jeg fik en hun kat en dag... smiley

• #9   25. apr 2009 Sabine var et godt bud, men jeg kender en pige som jeg absorlute ik kan lide, og hun hedder sabine, så det kommer hun ikke til...

Min nuværende kat kom ind på dyrehospitalet hvor jeg arbejder, og der var ingen der ville kendes ved hende. Så tog jeg hende med hjem tilsidst, og første gang jeg havde hende ude i haven, blev hun stjålet af en anden familen (selv om Nemo var øretatoveret) Jeg ledte længe efter hende, og derfor hedder hun Nemo, ligesom i find Nemo.... (efter 4 dage fandt jeg hende)

• #10   25. apr 2009 Det er noget være det der med man har kendt nolge med et navn som man ikke ku lide.... sådan havde jeg det også engang med Freja, Freja har altid være mit yngligs pige navn... så mødte jeg bare den dummeste tøs der også hed det... dog valgte jeg alligevel at kalde min ene gekko det.... men nok lige noget man skal vænde sig lidt til...

• #11   25. apr 2009 Sabine - lad os snakkes ved om nogt tid - så hedde katten Bine:-)

Kommentér på:
3 spørgsmål om min (snart) nye kat

Annonce