{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens dishwasher makes annoying humming noise 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenarmatur 850 kr.
  • Ophængning af 5 ting på betonvæg 1.200 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.
  • Havearbejde, klipning af hæk m.m. 680 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Myregift og katte
  • #1   1. jul Ved os kommer myrerne ind udefra, så da bruger vi myrelokkedåser. Men om de også kan bruges indendørs, uden at katten flytter dem......... smiley

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #2   1. jul Jeg har selv lige haft problemer med at der pludselig var en masse myre på toilettet, de kom ind i hjørnet ved ude døren under guldtæppe. Haha Jeg prøvede alt fra håndsprit til R10 var desperat. smiley men de blev ved at komme op på panelerne og ud på toilettet. Så jubi huskede jeg et godt husmoder råd KANEL. jeg dryssede en masse kanel i hjørnet og vupsi, jeg så ikke en myre siden. smiley

• #3   1. jul Jeg har også både tænkt i kanel, bagepulver blandet med sukker og kaffegrums, men det er endt med en myrespray - det kommer da ind i hjørnerne og lugten forsvinder da.

ECOStyle - giftigt for vandlevende organismer - og det er Lucas ikke ligefrem smiley

• #4   1. jul Jeg har brugt Frontline Vet loppe spray og har ikke haft myre i mit hus i mange år.

• #5   1. jul hvis de kommer frem fra et bestemt sted - så brug tandpasta. myrer kan simpelhen ikke lide tandpasta. Og det skader ikke kattene

bruger dog noget myregift nogen gange. MEN ulempen er at mine katte strinter der hvor der er blevet sprayet. Hver gang tilmed. Derfor undgå jeg helst at bruge det

• #6   2. jul Jeg har et sted, hvor de kommer ind, hvert forår, jeg sætter myrelokkedåser fra ecostyle, både inde og ude, men blokere adgangen til dåserne, med sten og krukker, det er det eneste jeg har fået til, at virke i længden,,,, har prøvet alt andet, det virker kort tid, ja selv kridt streger virker, hvis det er muligt at tegne en kraftig streg, de går helst ikke over den..
    Men har så ikke haft problemer med flyvemyre, ved ikke en gang om de spiser på det stadie.

Kommentér på:
Myregift og katte

Annonce