625 visninger
|
Oprettet:
Ludvig er desværre blevet påkørt og død {{forumTopicSubject}}
Hej,
Vores Ludvig - vores smukke maincoon blev desværre påkørt i går, han blev 8 år.
Jeg er simpelthen så ked af det, og ved slet ikke hverken op eller ned lige nu.
Vi har Elvis på 15 år og er meget i tvivl om vi skal have en ny kat, bange for at miste, vil den kunne med vores gamle mis? Der er bare så mange tanker, og jeg er så ked af det ????
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 819 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 119 Svar: 7.446
Hvil i fred Ludwig.
jan 2010
Følger: 13 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 1.083
Når du er kommet igennem de første faser af sorgen, kan du tænke mere klart og beslutte om du skal have en ny kat.
aug 2010
Følger: 49 Følgere: 392 Katte: 4 Emner: 195 Svar: 7.312
15 år er jo også en pæn alder så PERSONLIGT ville jeg ikke sætte en ny til.
Til gengæld ville jeg være 100 pct. klar til at hente en ny så snart at han ikke kan mere.
Jeg stod i samme situation sidste år og vidste hverken op eller ned, men Lucas er nærmest blomstret op siden han blev alene, så det kommer an på katten.
R.I.P. Ludwig
dec 2023
Følger: 5 Følgere: 7 Emner: 3 Svar: 24
De skadefro bemærkninger skal du bare ignorere - de kommer fra et mørkt & trist sted.
jan 2024
Følger: 10 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 746 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.029
en god ting vil væe at vente lidt og se tiden an - måske det hele løser sig ved at Elvis bare nyder singellivet
og så overvej at få indhegnet din have, eller lave løbegård
så slipper du for at skal igennem den kæmpe sorg det er at miste en kat for tidligt
stort kram herfra
jan 2017
Følger: 16 Følgere: 8 Emner: 10 Svar: 34
Jeg har bebrejdet mig selv en million gange og tænkt, hvad nu hvis vi holdte ham inde, hvad nu hvis og hvad nu hvis… jeg ved dog også at hvis jeg tænker på Ludvig og hans natur, så ville det være så svært for ham at trives inde. Han havde på et tidspunkt en byld der skulle fjernes og fik krave på. Vi skulle holde ham inde i 3 dage, han gjorde seriøst alt hvad han kunne for at bryde ud, sad på lur når vi åbnede døren, og det lykkes ham også at komme ud med krave på
Jeg værdsætter meget jeres beskeder om måske og vente, give vores gamle Elvis et singleliv, forkæle ham med ekstra nus på hans gamle dage.
B.J måske en meget god pointe du skriver at tiden, måske også gør at vi ikke så nemt kommer til at sammenligne.
Susanne K. Vi har haft kat i 21 år. Nuser blev 16 år, Alfred 17 år, de døde af alderdom. Tiger blev syg da han var 7 år og kunne ikke helbredes. Og gamle tandløse Elvis er nu 15 år. De er altid kommet ud, på trods af vi jo godt kender hvilken risiko der kan være forbundet med det.
Jeg vil tænke på at sorg er forlængelse af kærlighed, han var højt elsket og vil for altid have en helt speciel plads i vores hjerter, præcis som de andre misser.
Kram til jer
Lotte
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 819 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 119 Svar: 7.446
Ludvig er desværre blevet påkørt og død