{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
522 visninger | Oprettet:

Michelle P
Michelle P
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Vildkatte i stalden? {{forumTopicSubject}}

Vi står med det store problem at; vi flyttede ud på en gaard den 1.november. der var en kat i stalden som var tam, men ligepludselig var den væk. Nu er der så komme to andre katte & de er så sky osv, de løber så snart man kommer ud i stalden og de hvæser af en hvis de står i et hjørne. Nu er det så min mor vil ha dem indfaget & aflivet, men skal hun selv betale for det eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vildkatte i stalden?
  • #1   12. maj 2009 hvorfor vil i aflive dem? Det er jer der skal betale for aflivning, hvis det er det i vil - men der er vel andre alternativer end det?

• Michelle P
    Michelle P Tilmeldt:
    apr 2009

#2   12. maj 2009 Vi kan ikke se andre udveje end at få dem aflivet. Vi hørte bar nogle snakke om at man kunne få nogle ud og fange dem når det er vildkatte også de order aflivning osv.

• #4   12. maj 2009 hmm det ved jeg ærligt talt ikke, men ærgeligt at i ikke kan finde en lidt bedre løsning

• Michelle P
    Michelle P Tilmeldt:
    apr 2009

#5   12. maj 2009 Felis F - vi har ikke fodret dem, da min mor bar vil ha dem væk. så hun regnede med de forsvandt hvis der ikke var mad, men åbenbart ikke ;s vi vil straks prøve og ringe til dem imorgen (:

DK Tahobis ! - du må da gern komme og hente dem hvis det er? hvad vil du ellers ha vi skal gøre med dem?

• #6   12. maj 2009 Hvad løsning er der med voksne vilde katte? - jeg har svært ved at se det. Der er masser af katte der ikke er vilde, så hvem gider ha' nogle katte man ikke kan kommer til?

• Michelle P
    Michelle P Tilmeldt:
    apr 2009

#7   12. maj 2009 *Lis* Katte - sundhed, velfærd og trivsel * - jeg takker for opbakningen (: min mor vil heller have nogle vi kan komme til, som gider og snakkes med os (:

• #8   12. maj 2009 Ja sådan nogle vildkatte man ikke har kontrol over kan bære diverse sygdomme; orm, lopper osv man ikke kan bekæmpe fordi man ikke kan komme til dem..
    Plus de kan formere sig uhæmmet hvis de ikke er neutraliseret.
    Jeg har indfanget en vildkat her i en fælde, den var flyttet ind på mit loft over stalden, så jeg lånte en fælde og fangede den.
    Jeg var sku bange for om den en dag lå med killinger på loftet og diverse sygdomme..

• Michelle P
    Michelle P Tilmeldt:
    apr 2009

#9   12. maj 2009 vi har snakket om selv og sætte en fælde op og fange dem, men min mor vil ikke betale aflivningen og der er ingen af os der vil røre dem ;s
    & jeg kan ikke sætte min British Shorthair misser ud i deres gaard når de andre render rundt ;s

• #10   8. sep 2009 jeg tilbyder at hente dem gratis. det jeg personligt, heldere vil ha' vild katte end tamme.. smiley hvor mange er der nu? smiley

Kommentér på:
Vildkatte i stalden?

Annonce