{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Pasning af killing i ferien? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg skal have en dejlig perser exotic killing midt i næste måned. Men den sidste uge i juli skal vi en uge på ferie. Spørgsmålet er så, hvad vi gør med killingen?

Vi har overvejet at min mormor skal passe hende, altså at hun kommer op og bo hos hende i den uge. Hun bor alene, og har ingen dyr, så der er jo stille og roligt. Men vi tænker lidt om det er stressende for killngen at komme et nyt sted hen, når vi ikke engang har haft hende i 2 måneder?

Den anden mulighed er at hun bliver hjemme, og så kommer der en 1-2 gange om dagen, som selvfølgelig, ud over at give hende mad, også skal lege og kæle med hende. Men så kommer hun jo alligevel til at gå meget alene i den uge..

Hvad er bedst, synes I? Er der nogle der har nogle erfaringer eller gode råd?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pasning af killing i ferien?
  • #1   13. maj 2009 personligt tror jeg det er for tidligt at udsætte en lille killing for det, når den ikke engang kender jer - så hvis der ikke er andre muligheder end de to ting, ville jeg nok vælge at få den passet hos din mormor, da den stadig er killing og savner sine søskende og mor

  • #2   13. maj 2009 Det optimale ville være, hvis du kunne få din mormor til at komme og bo hos jer i den uge.
    Hvis det ikke kan lade sig gøre, ville jeg lade killingen blive passet hos din mormor.


Kommentér på:
Pasning af killing i ferien?

Annonce