{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
335 visninger | Oprettet:

Hvorfor finder hun sig i det? {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Vi har fået en hundehvalp for knap 2 uger siden, jeg havde egentlig forventet en længere periode med "surmuleri" fra Mille. Men der har intet været overhovedet! ( det er jo bare super dejligt)

Normalt så er Mille en bestemt dame, og hun finder sig ikke i noget, de andre katte her på vores vej har i hvertfald fundet ud af at madammen er flyttet ind!!
Men når Laila vores hundehvalp hopper på hende og bider hende så gør hun ikke noget?

Laila er altså ret voldsom ved hende, så det er mig der har skilt dem af når jeg kan se det bliver for voldsomt for Mille, men hvorfor gør hun det ikke selv?

Hun kan vel sagtens sætte det bette kræ på plads, Mille er trods alt dobbelt så stor! Laila er en JRT.

Er hun på bare OBS på at Laila er lille og vil det ændrer sig når Laila bliver større?

PFT og god weekend

Hilsen Annelise og Mille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor finder hun sig i det?
  • #2   16. maj 2009 Jamen det gør jeg bestemt også, jeg er meget konsekvent når jeg ser det. Der er heldigvis mange steder hvor Mille kan ligge sig hvor Laila ikke kan komme op, og de er ikke sammen når de er alene.

Men jeg undrer mig bare over at Mille ikke bare sætter hende på plads en gang for alle!

• #3   16. maj 2009 de kan godt mærke at det er en hvalp, den har nærmest et "baby" pas smiley
    det vil sige at den har en lang længere lunte at løbe på...

jeg ville som "den der ler sidst, ler bedst" er inde på, være konsekvens og sige NEJ.
    en JRT skal lære fra start af, at katten det er mor's smiley
    JRT har et stærkt drive....

god arbejdslyst smiley

• #5   17. maj 2009 Jamen det gør jeg også, det gjorde jeg fra dag 1. Men jeg vil da håbe at Mille selv sætter hende på plads også, fordi hunden kan godt tåle at få en over snuden når hun går over stregen. Tror at hun vil få mere respekt for Mille på den måde, hun er nemlig en lille terrorist!

• #7   17. maj 2009 Okay, jamen jeg bliver ved med at fortælle hunden at det er forkert! Men Mille opsøger også selv Laila, så hun er vel ikke skræmt fra vid og sans? Det er ikke fordi hun gemmer sig eller noget!

Kommentér på:
Hvorfor finder hun sig i det?

Annonce