Efter operation Efter operation
Var lige kommet hjem fra ferie (har haft mine to katte passet ca 3 uger) da vi så får dem hjem kommer der noget gult udflåd ud fra hende nede fra enden, så kontakter selvfølgelig dyrlæge som forklare mig hvad det kan være, og vælger at tage hende ind dagen efter så hun kan få fjernet livmoderen, og så fik vi ham kastereret samtidig, men tænkte på om de skal være helt oppe på dupperne eller om det okay, at de er lidt trætte her til morgen? (Blev opereret omkring 17 igår)
Men medhensyn til hende havde hun så livmoder betændelse, som kunne ha gået rigtig galt, dyrlægen kunne ikke forstå hun ikke var blevet syg endnu, men havde nok bare været et spørgsmål om tid, men er simpelthen så ked af jeg ikke har været der, så jeg har kunne opdage det noget før, men er rigtig glad for hun nu kom igennem det, inden hun nåede at blive syg. Men som sagt er det okay de hellere vil sove her til morgen, end lege som de plejer?
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.012
Hvis de har spist og drukket skal du ikke bekymre dig
Godt det blev klaret - og du opdagede det - for det kan gå virkelig galt.
maj 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
Men ja for pokker, det kunne virkelig have gået galt! var med til begge operationer, da det en i familen der er dyrlæge, så han viste mig hvor slemt det var med hendes livmoder
Efter operation