1.069 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Ondt efter operation Ondt efter operation

Peanut blev steriliseret i fredags, og i onsdags stoppede hun med smertestillende. Der har ikke været noget under hele forløbet, lige indtil i dag. Der var ikke noget i morges, hun hoppede rundt og spandt og tiggede efter mad og opmærksomhed, men da jeg i formiddags kom ud af badet og gik ind i soveværelset fulgte hun ikke med som hun plejer. Jeg kaldte på hende og jeg kunne høre hun rykkede på sig, men hun kom ikke. Jeg gik ind for at se hvorfor og løftede hende op, hvorpå hun begynder at miave helt vild, det var tydeligt hun havde ondt. Har prøvet at mærke hende blødt omkring såret, og hun viser tydeligt at det ikke er rart.
Nu ligger hun under en stol med bagporterne under sig så hun ikke ligger helt nede på maven, og med lukkede øjne. Hun virker som om hun gerne vil være alene, normalt plejer hun at være meget opsøgende. Hun plejer at spinde bare man tænker på at ae hende, men nu ingenting!
Vi har snakket med dyrlægen og vi skal komme derud klokken 15. Jeg er så nervøs, tiden går helt vildt langsomt! Min kæreste er taget ud for at hente en bil, så sidder bare og føler mig magtesløs.

Undskyld den lange post om ingenting. Havde bare lige brug for det tror jeg.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt efter operation
  • #1   29. jan 2016 Det er okay, nogle gange hjælper det at dele ~ så man kan lufte sine bekymringer.
    Jeg håber ikke det er noget alvorligt !!
    Skriv endelig hvordan det gik hvis du har tiden til det.

Og så håber jeg den lille Peanut får det godt igen smiley

• #2   29. jan 2016 Tak smiley Ja det skal jeg nok.

• #3   29. jan 2016 God bedring med hende smiley Kender selv følelsen med man bare skal ud med sine bekymringer også det godt vi på Kattegalleri er klar med nogen opmunterne ord og positive tanker jeres vej smiley giv endelig en opdate på hvordan det går hos dyrlægen smiley

• #4   29. jan 2016 Stakkels lille missepige. Håber det går godt hos dyrlægen, så hun kan få det godt igen.

• #5   29. jan 2016 Godt du har kontaktet dyrlægen, jeg håber det går godt.

• #6   29. jan 2016 håber på godt nyt

• #7   29. jan 2016 Jeg er meget lettet! Hun havde feber, så hun har fået et ordentligt skud antibiotika og er tilbage på smertestillende weekenden over. Mandag vil dyrlægen kontakte os og høre hvordan det går smiley De er rigtig søde derude og var meget glade for vi kom, samtidig kunne han også tjekke hendes sår og han synes det var helet rigtig pænt. Vi er med i et sundhedsprogram derude og vi fik derfor det hele "gratis", så udover chokket og nervøsiteten var det en god oplevelse hos dyrlægen smiley
    Det virker til det allerede går fremad med Peanut (eller også er det bare fordi jeg er mere rolig) så det håber vi selvfølgelig det bliver ved med.

Tak for jeres bekymring og søde ord, de fleste af mine venner er ikke så begejstrede for katte så der er ikke meget trøst at hente smiley

• #8   29. jan 2016 Glad for at høre det ikke er noget helt alvorligt -
    Mine venner synes også katte er lidt træls, de fleste af dem er mest til hunde. Der kan jeg ikke rigtigt følge dem XD

• #9   29. jan 2016 Rikke - ingen grund til at undskylde, jeg synes bestemt ikke, at det er en post om 'ingenting'.

God bedring med Peanut.

• #10   29. jan 2016 Ja alle mine venner er egentlig også til hunde. Det har jeg faktisk også altid selv været, men Peanut har virkelig stjålet mit hjerte, så nu tror jeg egentlig jeg sætter hund og kat meget lige smiley

• #11   29. jan 2016 den tur har jeg også været igennem. og heldigvis kom hun sig helt uden menen.

da jeg var på kv havde vi også ind imellem en som fik den tur, uden at der var noget at se på såret.

god bedring med hende

• #12   29. jan 2016 tusind tak smiley

• #13   30. jan 2016 Pyh, godt at høre der ikke vare noget værre galt. Håber snart ABen tager infektionen, så hun kan blive sig selv igen. kender godt bekymringerne. har selv haft et par dårlige erfaringer med infektion efter sterelisering, så nu er jeg meget "hysterisk" med alting den første uges tid eller 2 efter.

Kommentér på:
Ondt efter operation

Annonce