{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Ondt efter operation {{forumTopicSubject}}

Peanut blev steriliseret i fredags, og i onsdags stoppede hun med smertestillende. Der har ikke været noget under hele forløbet, lige indtil i dag. Der var ikke noget i morges, hun hoppede rundt og spandt og tiggede efter mad og opmærksomhed, men da jeg i formiddags kom ud af badet og gik ind i soveværelset fulgte hun ikke med som hun plejer. Jeg kaldte på hende og jeg kunne høre hun rykkede på sig, men hun kom ikke. Jeg gik ind for at se hvorfor og løftede hende op, hvorpå hun begynder at miave helt vild, det var tydeligt hun havde ondt. Har prøvet at mærke hende blødt omkring såret, og hun viser tydeligt at det ikke er rart.
Nu ligger hun under en stol med bagporterne under sig så hun ikke ligger helt nede på maven, og med lukkede øjne. Hun virker som om hun gerne vil være alene, normalt plejer hun at være meget opsøgende. Hun plejer at spinde bare man tænker på at ae hende, men nu ingenting!
Vi har snakket med dyrlægen og vi skal komme derud klokken 15. Jeg er så nervøs, tiden går helt vildt langsomt! Min kæreste er taget ud for at hente en bil, så sidder bare og føler mig magtesløs.

Undskyld den lange post om ingenting. Havde bare lige brug for det tror jeg.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt efter operation
Kommentér på:
Ondt efter operation

Annonce