{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.185 visninger | Oprettet:

Operation I hoften. (Hofteledsluksation) {{forumTopicSubject}}

Felix fik mandag d.24/9 fjernet sin lårbenshoved knogle da den var brækket.. dyrelægen sagde han fremover skal bruge sin muskel til at holde sin ben på plads eller sådan.. Har lidt svært ved at forstå hvad der egentlig er gjort, men håber i forstår..
Men hans hofte ser efter operationen ret defekt ud.. Vi havde ham til undersøgelse fredagen efter operationen, hvor hende der kiggede på ham sagde at det ikke var knogle der stak ud, men at det kunne være væske eller musklen som var hævet.. Jeg synes dog det ser meget mærkeligt ud, og vil høre om andre heinde har set noget lign?
Han har ikke ondt som sådan når man mærker på bulen og den stikker mest ud når han står op..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Operation I hoften. (Hofteledsluksation)
  • #2   4. okt 2018 umiddelbart syntes jeg også at det ligner væske

    jeg får is på når jeg får blodsamlinger/hævelser. måske han kan få lidt is på - altså uden at han får forfrysninger


  • #3   5. okt 2018 Jeg havde en af mine igennem en lignede operation for lidt over et år siden, og mener at han også havde en bule som den der på dit billede i det første stykke tid, måske ikke så stor.

    Trold er iøvrigt kommet sig fint over på det, og bevæger sig stort set som før indgrebet i dag smiley Håber det går lige så godt for Felix smiley


  • #4   8. okt 2018 Tak for jeres svar smiley
    Han fik idag taget sine sting, og dyrelægen sagde at det var meget normalt efter den slags indgreb og at hævelsen ville falde stille og roligt, så der var heldigvis ingen grund til bekymring smiley


Kommentér på:
Operation I hoften. (Hofteledsluksation)

Annonce