924 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

kat der nyser... kat der nyser...

min kat er her for igår begyndt at nyse.

kommer gerne lige ca 5 hurtige nys efter hinanden også holder det op, kan der gå fra 5 min til flere timer før han gør det igen.
Har kigget på ham, og han er ikke snottet, og ser heller ikke udmidbart ud til der kommer snot ud når han nyser.

Har tænkt at ringe til dyrlægen på mandag hvis det ikke er stoppet. men ville da alligevel lige høre om der er nolge af jer der har prøvet nolge ligne, så man måske har en lille ide om hvad det kan være?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kat der nyser...
  • #1   24. maj 2009 har 4 katte der har været syge. de startede alle med at gå og nyse.. hvorefter de blev snottede, og fik forskellige symtoper.. nogle feber andre vejrtrækningsproblemer.. dyrelægen konstaterede en luftvejs infektion. og behandlede dem med antibiotika.. og de er nu alle 4 raske.. *sv*

måske kan det være sådan men sys det er en god ide at ringe til dyrelægen... hellere en gang for meget end en gang for lidt.. *sv*

god bedring herfra...

• #2   24. maj 2009 okay, ja kan selvf godt være det er sådan noget ligne...
    tænkte også lidt på om det måske bare var noget støv, os derfor jeg lige ville vente og se til weekenden var ovre....

men ja heller ringe og få det tjekket end at det ender med at blive alvorligt. Så hvis det ikke er væk imorgen afsten, så må jeg lige få ringet... smiley

puha, gider bare ik til dyrlæge.... :S ej men min ene dyrlæge er simpelhen en klogn, for at sige det pænt, og den anden er ja, noget i samme stil..., så ku være man sgu tage chancen og ringe til en 3 denne gang.... smiley

• #4   24. maj 2009 ja der er jo som krista osse siger intet ved at søge hjælp hos en klovn.. kun det bedste er godt nok til ens små væsner... *sv*

jeg bruger selv holbæk dyrehospital.. og er meget glad for dem.. vd ikke hvor du r fra i landet, måske er der andre fra kattegalleri,et der kan anbefale dig en dyrelæge.. mn jo selvfølgelig svært og sige om du så kan lig den dyrelæge.. *sv*

• #5   24. maj 2009 jamen er helt enig... er jo bare penge ud af vinduet.... bor i Næstved.... så været hos 3 forskellige dyrlæger. Men godt være det bare er mig der har en dårlig opfattelse af dem, synes bare det er utroligt man kan støde på 3 i træk man ikke er tilfredse med... har ik lige haft anledningen til at prøve flere endnu.

Da jeg jo så heller ikke har bil, skal det jo helst været noget der er sådan nolgelunde til at komme frem og tilbage til...

Kommentér på:
kat der nyser...

Annonce