924 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
kat der nyser... kat der nyser...
min kat er her for igår begyndt at nyse.
kommer gerne lige ca 5 hurtige nys efter hinanden også holder det op, kan der gå fra 5 min til flere timer før han gør det igen.
Har kigget på ham, og han er ikke snottet, og ser heller ikke udmidbart ud til der kommer snot ud når han nyser.
Har tænkt at ringe til dyrlægen på mandag hvis det ikke er stoppet. men ville da alligevel lige høre om der er nolge af jer der har prøvet nolge ligne, så man måske har en lille ide om hvad det kan være?
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 67
måske kan det være sådan men sys det er en god ide at ringe til dyrelægen... hellere en gang for meget end en gang for lidt.. *sv*
god bedring herfra...
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 261
tænkte også lidt på om det måske bare var noget støv, os derfor jeg lige ville vente og se til weekenden var ovre....
men ja heller ringe og få det tjekket end at det ender med at blive alvorligt. Så hvis det ikke er væk imorgen afsten, så må jeg lige få ringet...
puha, gider bare ik til dyrlæge.... :S ej men min ene dyrlæge er simpelhen en klogn, for at sige det pænt, og den anden er ja, noget i samme stil..., så ku være man sgu tage chancen og ringe til en 3 denne gang....
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 67
jeg bruger selv holbæk dyrehospital.. og er meget glad for dem.. vd ikke hvor du r fra i landet, måske er der andre fra kattegalleri,et der kan anbefale dig en dyrelæge.. mn jo selvfølgelig svært og sige om du så kan lig den dyrelæge.. *sv*
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 261
Da jeg jo så heller ikke har bil, skal det jo helst været noget der er sådan nolgelunde til at komme frem og tilbage til...
kat der nyser...