{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.886 visninger | Oprettet:

Kristian E
Kristian E
Tilmeldt:
8. aug 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 19

Kat nyser ? {{forumTopicSubject}}

Hej.. min kat nyser rigtig meget og der kommer meget "snot" ud... men sad lige og kiggede lidt på hvad der kunne være galt, men den har ikke nogle symtomer som sår i halsen, eller inaktivitet, så er det bare en form for forkølese så og ik noget alvorlt... for læste at det kunne være noget med herpes og noget mere... men den har ingen andre symtomer på det, kun snot næsen...
Nogen der ved noget? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat nyser ?
  • #1   9. aug 2009 Du kan være heldig at det går over af sig selv.. eller være uheldig og skulle til dyrlæge..
    - Hold øje med om missen mister appetitten..
    Hvis snottet sætter sig, eller bliver guligt, så kunne det evt. være katteinfluenza.. jeg skal ikke gøre mig klog på det..
    Men p.t så hold øje og det bliver værre, og om katten mister appetitten eller får feber..

    Håber det går over (:


  • #2   9. aug 2009 hejsa smiley jeg har lige været til dyrlæge med min lille kat Tøsen, hun nøs rigtig meget og der var også snot med, men det blev ikke bedre, så dyrlægen sagde hun havde en luftvejsinfektion? hun får piller hver dag i ti dage og blev lige tjekket ellers, det kostede mig 826 kr med det hele og det er ikke så galt? det var med et tjek for alle mulige sygdomme for katte... få den tjekket, det tror jeg er mest sikkert, og så kan du også sove trygt om natten smiley

Kommentér på:
Kat nyser ?

Annonce