{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat nyser
  • #1   20. jan 2010 Mine katte nyser også alle sammen og har gjort det fra lille af...? gad vide hvad det betyder? Mine er også sunde og raske..

  • #2   20. jan 2010 Katte kan ikke blive forkølet, det er en meget almindelig misforståelse, som oftest hvis de nyser meget vil det være tegn på en øvre luftvejsinfektion, og jeg ville nok lige smutte forbi dyrlægen en gang, bare lige for at få det tjekket.

    Ellers kan der være et fremmedlegme der genere ham og gør at han nyser, det er ikke helt til at sige. Selvfølgeligt kan katte nyse en gang i mellem, uden der er noget galt, men hvis de lige pludseligt gør det oftere end normalt, ville jeg ringe til dyrlæge og høre dem ad.

    Selvom katte er vaccineret kan de alligevel godt blive syge, det en vaccine gør er, at den nedsætter symptomerne, hvis katten blive syg, fordi kroppen kan genkende viruset og dermed hurtigere nedkæmpe det. Men ingen vaccine dækker 100% og lige som menneskeinfluenza, så mutere katte sygdomme også.


  • #3   21. jan 2010 idag nyser han meget og det virker lidt rødt det snask som han nyser ud smiley vi tar til dyrlægen.

  • #4   23. feb 2011 Hej smiley

    Fandt du ud af hvorfor den nyste? Min kat har nyst i to uger nu - men den er sund og rask ellers...... Ingen tåreudflåd eller ngt - men vi skal også til dyrlægen snart.... Jeg undrer mig bare over, hvad det mon kan være.......


Kommentér på:
kat nyser

Annonce