{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

Besøg af hankat, møde? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået min venindes hankat ikke kastereret på besøg et par dage, min hun kat er på p-piller.
De hvæser af hinanden men opsøger alligevel hinanden, man kan se hvordan begge katte lister ind til hinanden men når de så kommer for tæt på hvæser de.
de har nu fået lov til at gå sammen i fred og ro et par timer men han katten har det bedst hvis han kan gemme sig bag sofaen.
de er begge ca 6-7 mdr gamle
Er der andet jeg kan gøre for at deres møde skal blive bedre, planen er at de senere skal passes sammen igen og pt har jeg han katten indtil på lørdag så skal jo have det bedste ud af det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besøg af hankat, møde?
  • #1   29. maj 2009 <i><b>Du skal bare lade dem ordne det helt selv smiley og det er slet slet ikke sikkert at de når og blive venner inden lørdag. hvis du har planer om at skulle have den på besøg igen (Hvilket jeg sys er en dårlig ide) så skal du ikke regne med at de kan huske hinanden, så skal de igennem turen en gang mere. det kan faktisk være enormt stressende for kattene. især ham som kommer ind i et nyt hjem, på hendes teritorium. for så derefter og blive slæbt hjem til sig selv igen.. også skal han igennem den samme tur igen på et senere tidspunkt..
    - Katte er desværre ikke ligesom hunde. de kan ikke bare slæbes med rundt til besøg hos folk. de vil ikke begynde og lege osv som hunde gør.
    - Det er også derfor folk oftest lader deres katte være alene hjemme mens de er på ferie, også sørger de bare for at der kommer nogen hver dag og giver katten mad, vand og skifter bakke. og self. nusser lidt med den.
    det er faktisk det mest optimale for katten, og mindst stressende



  • #2   29. maj 2009 Det er utrolig stressende for voksne katte at møde andre voksne katte.

    Ville du hjælpe med at passe en anden persons kat bør du holde den adskilt fra din egen.


Kommentér på:
Besøg af hankat, møde?

Annonce