{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva for noget legetøj bruger jeres kat
  • #1   30. maj 2009 Tillykke med den lille ny! smiley
    Herhjemme er bordtennisbolde et kæmpe hit, for de er jo nemme at pære rundt med. Derudover er en pind med en fjer i enden også meget populær....Max er ret selektiv hvad angår legetøj, så de to ting og stofmus indimellem er det fortrukne! smiley

• #2   30. maj 2009 tillykke med den lille nye misling smiley

Her hjemme har de lidt forskelligt favoritter, b.la. filtmus (de er nemme at holde i og bære på) bordtennisbolde, et stk pels elastik, sukkerknaller (de der 2 pakker man får på kaffeterier i papir) en mullestret katte sok der er hængt op på deres kræssetræ.
    Ellers bruger de os meget hinanden at lege med og selvføldig kræssetræet smiley

• #3   30. maj 2009 Piberenser..ikke de rigtige piberenser med pigge, men dem som man kan købe i en hobbyforretning. Viklet rundt om fingeren så de får facon som en fjeder.
    Plysbolde, skumgummi bolde. Lukket papkasse med huller (store og små huller).
    Papirskugler, friske grene, blade friske som tørrede.
    Klemmer, hårelestikker, blyanter, kuglepenne og hvad de nu ellers kan hugge når man ikke er i nærheden smiley
    Og selvfølgelig den største glæde af alle..hinanden.

• #4   30. maj 2009 Fjer, snore (evt med en tøjmus bundet i den ene ende) , lange græsstrå el. lign, og lærredsmus med catnip i kan gå an her. Men kattene leger ikke selv, mor skal være med. Tingene skal bevæges under tæpper eller føres op i kradsetræ, før man gider fange det.
    Færdigfabrikeret legetøj er ikke noget hit hos mine katte - og heller ikke hos mig - meget af det er simpelthen livsfarligt for katte (pga. små dimser og plaststykker som kattene kan sluge)

• #5   30. maj 2009 kalaha kugler er det bedste, eller små hoppebolde. i det hele taget små lette bolde som de nemt kan puffe lidt til

• #6   30. maj 2009 Bailey gider ik ret meget legetøj det han gider et alt hvad der har fjer på, eller en propfre en sodavends flaske..

• #7   30. maj 2009 Herhjemme er kaninører og kanin haler et hit.
    Ellers så dem man kalder drillepinde. En plastikpind med noget i enden, det værende fjer, stofsnore, lædersnorer eller en lidt lang elastik med noget i enden :o)

• Maiken J
    Maiken J Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #8   30. maj 2009 Eller noget så simpelt som en vatpind.. ; )

• #9   30. maj 2009 Maiken - Mine æder dem. Ikke godt eller sundt for maven.

• #10   30. maj 2009 Vores katte har stor fornøjelse af bordtennisbolde - men de skal have en skrigfarve før de gider dem. Hvis de bare er hvide, så rører de dem ikke. Små pelsmus er og en god ting her. Men det største hit er nok pinden med elastik og nogle forskellig farvede bånd på.. smiley

• #11   31. maj 2009 Det eneste mine katte gider lege med, efter de er blevet udekatte, er en laser-pointer. Den er de helt vilde med! De jagter den der røde prik helt sindsygt! Genialt katte-legetøj. Det gode ved den er, at de kan jage den overalt. De skal hoppe op ad ting, op på ting, løbe efter den, kaste sig efter den osv. Meget alsidig træning smiley
    Men jeg har hørt noget om at man ikke må bruge den for lang tid af gangen, så jeg bruger den max 15 min ad gangen.

• #12   1. jun 2009 Mine katte leger med en stofmus der hænger i en elastik, som kan sidde i dørkarmen. Den hygger de sig meget med, men ellers bolde i alle verdens former og farver smiley

• #13   1. jun 2009 mine vil helst have bløde bolde med catnip, som de går rundt med i munden smiley eller røde sodavandskapsler smiley

• #14   1. jun 2009 Kinderæg... og Kinderæg.. og Kinderæg.. ikke at forglemme kinderæg. I alle farver. Bunden skal klippes til, så den har samme størrelse som låget. Også går det hen over gulvet som om det var en fodbold og ligger den ikke lige hvor den skal. Wupti, så hapser Molly den med munden og flytter den, hen hvor den skal ligge.. smiley Alverdens andet legetør dur ikke. Papkasser og papirposer er også et hit.

• #15   1. jun 2009 Man skal passe på med en laser pointer, nogle bliver MEGET fikserede på den. Også når den ikke er der og bruger tid på et lede efter den. (Især udbredt ved hunde, men også set ved katte)

Kommentér på:
Hva for noget legetøj bruger jeres kat

Annonce