488 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Huskat med langhårs-gen? Huskat med langhårs-gen?

Hej:) Ja jeg har en huskat på knap 2 år.. Hun fik killinger sidste år og de viste sig at være langhårede..
Nu har hun lige fået igen natten til lørdag og igen syntes jeg de har MEGET pels. se evt billederne i galleri:)
Kan det passe at min huskat har et gen som gør at hendes killinger bliver langhårede?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Huskat med langhårs-gen?
  • #1   7. jun 2009 ja hvis hun har fået det fra en af hendes forældrer så har hun :o)

• #2   7. jun 2009 Jamen har lige snakket med min mor og vi kom i tanke om at der hvor vi købte hende var der også main coon killinger.. Så en af forældrene til dem kan jo også godt være til cirkeline uden at det kan ses på hende?

• #3   7. jun 2009 det kan det sagtens. havde en veninde hvor det var det samme, hendes huskat fik os langhårdet killinger smiley
    Det er lidt sjovt smiley

• #4   7. jun 2009 ja for hvis nu moren ikke bar noget langhårsgen og altså var korthåret huskat og faren var mco så har moren korthåret gen været dominerende og derfor er killingerne blevet korthåret men faren har jo kun haft et langhåret gen og give videre og derfor bære din killing både et langhåret og et korthåret og kan altså lave begge dele :o)

• #5   7. jun 2009 Okay:) Tak.. Hvis i kigger på billederne af killingerne syntes i så det ser ud til de bliver langhårede?

Kommentér på:
Huskat med langhårs-gen?

Annonce