543 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Mia B
Mia B
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 31

Spørgsmål om min kat?? Spørgsmål om min kat??

En af vores katte, en dejlig hankat.
Er begyndt ikke at gide drikke af sin vand skål, men kun af VORES drikke glas når de står på bordet, og det er altså ved at være rigtig irriterende smiley
vi kan slet ikke lade noget stå og gå fra det, han er der med det VUPS smiley

nåå men jeg har prøvet at vaske hans skål EKSTRA meget og han har altid frisk vand i skålen!

nogen der har en ide til hvorfor det lige er at han ikke synes den er ligeså god som vores drikke glas

smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål om min kat??
  • #1   8. jun 2009 Ingen andre katte? Kommer han ud?

• #2   8. jun 2009 Tja, forkert placering måske ... eller der er kalk på kanten... vandet ikke frisk nok ...

Prøv at sætte et par skåle rundt om i huset til ham, mange katte foretrækker at have vandskål langt fra madskål.

(og brug flaske med skruelåg til jer selv i stedet for glas smiley

• #3   9. jun 2009 Vores kat drikker konsekvent kun af vandglas. Jeg ved ikke hvorfor, men det foretrækker han altså. Så vi har skiftet hans vandskål ud med et glas vd siden af madskålen - og det fungerer fint smiley

• #4   9. jun 2009 prøv at købe en "fountain" (ved ikk hvad d hedder på dansk).
    d er sådan en skål med rindende vand, køler og filter i. d er mine vilde med ?

En alm. vandskål hvor vandet har stået bare en halv time her om sommeren gad jeg heller ikke selv drikke smiley

• #5   9. jun 2009 Anja - et par vandglas mere rundt om i huset vil nok få din kat til at drikke mere.

• #6   10. jun 2009 Vi har skam flere glas rundt om i huset - bortset fra altanen, hvor han foretrækker en skål (?) og badeværelset, hvor han foretrækker rindende vand smiley

• #7   10. jun 2009 Måske er det for rent. Jeg kender to uafhængige katte der kun vil drikke regnvand udenfor eller toiletvand, men ikke det rene fra skålen

Kommentér på:
Spørgsmål om min kat??

Annonce