{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
527 visninger | Oprettet:

Min killing leger med mine ben og tæer {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg fik os en lille han-killing på 12 uger for en uge siden. Han er, som dyrlægen fortalte os, altid enten helt oppe at køre eller meget træt. Problemet er, at når han meget gerne vil lege, og han ikke lige får opmærksomhed, kan han finde på at sætte kløer i og bide i ben og tæer. Da jeg har læseferien går jeg hjemme hele dagen, og det er derfor lettere frustrerende at jeg ikke kan få lov til at slappe lidt af. Er det normalt at en kat gør sådan når den er killing?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min killing leger med mine ben og tæer
  • #1   19. jun 2009 Tror det er meget normalt, det er fordi han vil lege. (-:

Har i andre katte? Måske han savner en ven.

• #2   19. jun 2009 Nej, vi har kun ham, da det er første gang vi har dyr. Jamen skal jeg så bare lade ham gøre det? Er det noget han bliver ved med, eller stopper han med det når han bliver ældre?

• #3   19. jun 2009 Han stopper med det når han bliver ældre, og mindre legesyg (-:

Min pige var også en værre bandit da hun var mindre.

• #4   19. jun 2009 Det lyder dejligt! Jeg har hørt at katte allerede bliver mere rolige når de bliver kønsmodne, har det også været tilfældet med din kat?

• #5   19. jun 2009 Jeg forsøger også at aflede hans opmærksomhed, men det er ikke altid det virker. Vi har alverdens legetøj og et kæmpe hvæsse-arrangement, men alligevel går det ofte ud over mine fødder.

• #7   19. jun 2009 Tak for hjælpen smiley

• #8   19. jun 2009 ja jeg vil helt klart ógså anbefale to katte frem for en.

De har så meget glæde af hinanden, og de vil lege meget mere med hinanden, så det faktisk vil "aflaste" jer en smule.
    Jeg plejer altid at sige, at det er nemmere at have to katte end en.

• #9   19. jun 2009 Hvis vi så vil erhverve os endnu en kat, hvilket køn skal det så være når vi allerede har en han-killing, og skal de to katte have samme alder, eller er det ligemeget? smiley

• #10   19. jun 2009 de behøver ikke have præcis samme alder, men en killing som er salgsklar og op til en 6 mdrs. killing ca. ser jeg ikke noget problem i at erhverve sig. Det vil være en kæmpe fordel. Du kan godt forvente at de første dage kommer til at gå med en smule hvæsen og at de slår ud efter hinanden, men det er helt naturlig katteadfærd, de skal blot se hinanden an.

Jeg går udfra de begge skal kastreres/steriliseres, så det er ligemeget hvilket køn det er.
    En hankat og en hunkat som bliver kønsmodne, vil naturligvis parre sig, mens to kønsmodne hankatte vil slås.
    Min egen mening, ville være at skaffe sig en pige og netralisere dem begge så de ikke bliver kønsmodne, men kønnet skal du selv vælge, det er blot min mening.

Kommentér på:
Min killing leger med mine ben og tæer

Annonce