3.304 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Dyrlæge i Vordingborg og omegn? Dyrlæge i Vordingborg og omegn?
Nu får vi snart misserne hjem, men jeg er slet ikke kendt i dyrlægerne hernede. Jeg har hørt godt om Vordingborg Dyrehospital, men også at det skulle være ret dyrt (Nogen der i øvrigt ved, hvad de tager for kastration?).
Men er her nogen der ligger inde med anbefalinger af dyrlæger i Vordingborg og omegn?
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 36
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Især Lene Thaulow har et stort hjerte for katte, også vildmisser, og hun er dygtig.
Hun er et varm menneske, og jeg har benyttet hende i mange år.
Neri er specialuddannet i øjensygdomme.
Også hun har et fantastisk godt tag på katte, og så er hun meget fortællende på et sprog, der er til at forstå.
apr 2008
Følger: 6 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 2 Svar: 36
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 1 Svar: 113
Det var også Neri der tog sig a vores sidste gang vi var oppe med vores to.. Jeg kan varmt anbefale dem, og prisen sys jeg er meget fornuftig.. Den anden dyrlæge der ligger nede ved sydhavnen kender jeg ikke noget til..
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 261
selve kastation kostede 675 uden moms.
Jeg synes de var okay, var en mand der tog sig af Balder, ret mystisk mand, ikke verdens bedste indtryk jeg fik af ham må jeg nok indrømme. men mit kat var da i live, og havde det fint (hvis man ser bort fra bedøvelses virkning) da jeg fik ham igen
Dog har de sjusket lidt med øretatoveringen, der er det ene tal forsvundet....
men ellers var det vel fint nok, har ikke været der siden...
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 18 Svar: 261
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 1 Svar: 113
Pakken og vaccinen til min hun kat vil koste ca 1900 kr hos Vordingborg Dyreklinik. Men hos dem nede ved sydhavnen ville det kun koste 1450 kr..
Men jeg synes dog at servicen hos Vordingborg Dyreklinik har været god..
Dyrlæge i Vordingborg og omegn?