3.304 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

DKB
DKB
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 18

Dyrlæge i Vordingborg og omegn? Dyrlæge i Vordingborg og omegn?

Nu får vi snart misserne hjem, men jeg er slet ikke kendt i dyrlægerne hernede. Jeg har hørt godt om Vordingborg Dyrehospital, men også at det skulle være ret dyrt (Nogen der i øvrigt ved, hvad de tager for kastration?).

Men er her nogen der ligger inde med anbefalinger af dyrlæger i Vordingborg og omegn?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrlæge i Vordingborg og omegn?
  • #1   20. jun 2009 Jeg har boet i Vordingborg det meste af mit liv, og jeg har altid benyttet mig af Vordingborg dyrehospital. De er utrolig søde og dygtige der, så jeg vil klart anbefale dem smiley

• #2   20. jun 2009 Helt klart Vordingborg Dyreklinik.
    Især Lene Thaulow har et stort hjerte for katte, også vildmisser, og hun er dygtig.
    Hun er et varm menneske, og jeg har benyttet hende i mange år.

Neri er specialuddannet i øjensygdomme.
    Også hun har et fantastisk godt tag på katte, og så er hun meget fortællende på et sprog, der er til at forstå.

• #3   20. jun 2009 *Mega* - Neri tog sig også af mine de gange jeg var der, utrolig sød og velformuleret, så helt enig smiley

• #4   22. jun 2009 Jeg er enig med Anne og Mega..

Det var også Neri der tog sig a vores sidste gang vi var oppe med vores to.. Jeg kan varmt anbefale dem, og prisen sys jeg er meget fornuftig.. Den anden dyrlæge der ligger nede ved sydhavnen kender jeg ikke noget til..

• #5   22. jun 2009 jeg var på Vordingborg Dyreklinik og få lavet en kastration og øremærkning i min kat Balder for et par år siden. For de to ting og en registering kostede mig 1160,75 kr.

selve kastation kostede 675 uden moms.

Jeg synes de var okay, var en mand der tog sig af Balder, ret mystisk mand, ikke verdens bedste indtryk jeg fik af ham må jeg nok indrømme. men mit kat var da i live, og havde det fint (hvis man ser bort fra bedøvelses virkning) da jeg fik ham igen smiley
    Dog har de sjusket lidt med øretatoveringen, der er det ene tal forsvundet....

men ellers var det vel fint nok, har ikke været der siden...

• #6   22. jun 2009 Erik M Jensen hed han, kan jeg se.... han var nu flink nok, synes bare stadig han var lidt mystisk.... men os mest fordi han mente min kat var mere tryk i deres transport kasser, end i Balders egen.... tvivler jeg nu lidt på...

• #7   12. jan 2010 Jeg har lige ringet rundt til de to dyrlæger der er her i voringborg for at få pris på en pakkeløsning. Jeg skal ha kasteret, vacineret og øremærket min han kat og vacineret min hun kat..
    Pakken og vaccinen til min hun kat vil koste ca 1900 kr hos Vordingborg Dyreklinik. Men hos dem nede ved sydhavnen ville det kun koste 1450 kr..
    Men jeg synes dog at servicen hos Vordingborg Dyreklinik har været god..

Kommentér på:
Dyrlæge i Vordingborg og omegn?

Annonce