{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.121 visninger | Oprettet:

Kat og kanin?? {{forumTopicSubject}}

nu har jeg haft min kanin snart en måndes tid, og bailey er ved og venne sig til ham, så nu har jeg før føste gang prøvet og ha ham ude i mens bailey også er der, og det gå som sagt også godt, min hun passer nemlig på he he.. men baileyhan slikker nogle gange på kaninen skal jeg tag det som om han har acpekteret ham?? eller hvad tror i?? jeg holder selvføgelig øje med dem??


hvad med jer som også har kanin og kat kan de godt løb fri på gulvet sammen??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat og kanin??
  • #1   23. jun 2009 vi har altid haft kat hjemme, og frit gående kanin og chinchilla ... Det er altid gået fint, katten har aldrig gjort dem noget, men til gengæld har kaninen mere end en gang ædt ledninger og div - så selvom han var renlig og gik på bakke, så kunne det give problemer... smiley

  • #2   23. jun 2009 okay, han er ikke sådan frit gående så han kan gå ud og ind af sig selv hele dagen.. men i nogle timer om dagen er han ude af sit bur.. så der bliver holdt øje med at han ikke bider i noget han ikke må..

    men nu har han været ude i en times tid hvor bailey også har væer her og det går enlig også meget godt..


  • #3   23. jun 2009 Da jeg fik Misling havde jeg kaniner, og han slikkede dem og bed den lidt i nakken, men kun fordi han ville lege og han gjorde dem intet.

  • #4   23. jun 2009 det var godt nok ikk en kanin men har har haft en alm. huskat der spiste mit hamster.. ja spiste!!1

    lulu osm katten hed var altid efter det stakkels hamster (hamsteret var altid i dens bur self. ) buret stod oppe på et tøj skab men dte var ikk nok til at få lulu til ikke at dræbe den.
    en dag da jeg kom hjem fra arbejde lagde lulu pg slikkede sig helt vildt og munden også meget tilfreds ud så gik jeg ind i soveværelset og der var buret tomt og der var en masse blod ud over guldtæppet.. lulu havde væltet breut ned på gulvet og så spist den. døren ind til sove værelset plejede at være lukket men entan har lulu selv åbnet den eller os har jeg ikk lukket døren...


  • #5   23. jun 2009 kristina B: sikke en grim historie min kanins bur står inde i stugen på gulvet..
    det virker ikke på mig som om bailey vil dræbe min kanin, han kan bare ikke helt finde ud af hvad han er for en men han gøre ham enlig ikke noget andet en det som han gør på min hund når han vil lege..

    jeg ville aldrig lade dem være alene uden opsyn uden for buret..

    jeg har også en lille hund og han passer faktisk rigtigt godt på kaninen for hvis han synes at bailey kommer lidt for tæt på eller jeg siger NEJ bailey så løber han hen til dem og går imellem dem ret sødt.. he h


  • #6   23. jun 2009 det var godt.. smil.. men lulu var en lille bølle helt vild... grin. men desværre blev hun syg 3 dage efter hun havde spist hamstret og dr. dyr sagde han intet ku gøre..

  • #8   23. jun 2009 Da jeg var en del yngre havdee vi både kat og kanin derhjemme, engang da kaninen var i haven i sit bur, så var den stukket af ud i marken som lå lige ved siden af - vi hentede bare katten, så kom kaninen frem- de 2 var alletiders venner og katten lå tit ovenpå buret når kaninen var ude smiley

  • #9   23. jun 2009 Kainen er for stor til katten til at den kan spise den.
    Vores katte overnatter tit ude på altanen hvor kaninerne går løs


  • #10   24. jun 2009 Altså en kat kan jo godt dræbe en kanin hvis det sgu være, men tror bestemt også kanine kan gøre rigtig stor skade på katten...

    Loke lod jeg rimlig hurtig lære Bjarne (vores kanin) at kende. tog Bjarne ud og løbe på gulvet imens jeg studeret dem nøje... nu er de faktisk rigtig gode venner. Dog kan jeg godt blive lidt aaah, når Loke vil lege med Bjarne, og begyder at sgu til at nappe Bjarne i nakken, så der skupper jeg Loke lid væk. Jeg ved ikke hvordan kaniner vil reagere på det. og Bider de ham, tror jeg bestem ikke det er rart for katten.
    men de to er gode venner.

    Fik Bjarne for et lille år siden, Så min anden kat Balder har ikke lært Bjarne at kende som lille af, så Balder er noget mere forsigtig når det gælder andre dyr. Han er lidt en tøsedreng, men allige rigtig nysgerig. men tror ik Balder nolge sinde ville gøre vores kanin noget.
    men man ved jo aldrig, så holder altid øje med dem når de er ude.

    Kan du ihverfald se lidt billeder fra Kattenes og kanines lille hyggedag fra igår... smiley

    http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=8792


Kommentér på:
Kat og kanin??

Annonce