{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.103 visninger | Oprettet:

katten har fået æset tungen... {{forumTopicSubject}}

Hejsa, ville lige høre om der nogle af jeg der har prøvet at jeres kat endten har æset tungen ved at blive stukket af et dyr i munden eller har spist rengørings middel...
Kom hjem mandag aften , og min kat han savlede/slimede om munden... og så lidt bleg og skidt ud.... og blev TOTAL bange... Så ringede straks til dyrelægen han sagde bare jeg skulle ta det stille og roligt, for han var sikkert bare blevet skukket af et dyr i munden , men forklare så dyrlægen at han jo egentligt var en inde kat og altid havde været det, og jeg skulle se tiden an til dagen efter hvilket jeg gjorde, og ringede så igen til han dagen efter fordi frej stadig havde slim/savl on munden DOG ikke så meget som dagen før, men ville lige ha ham tjekket for en sikkerheds skyld, og dyrlægen åbnede så munen på ham smiley og så var hans tunge TOTAL brand rød.... ! faktisk lige så rød som et åbent sår smiley og frej fik så en sprøjte med noget smærtestilliende.... og skulle leve af våd fodre. i nogle dage og efter ca. 3-4 dage skulle han spise normalt fodre igen.... men tungen ville se sårn ud i 3-4 uger... smiley
Var en grim oplevelse smiley og vil høre om der nogle der har været udsat for dette her? .... mest for at høre hvordan jeres kat havde det, og om den evt. blev frisk igen og sårn ... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katten har fået æset tungen...
Kommentér på:
katten har fået æset tungen...

Annonce