2.456 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Katten har fået 2 bare pletter.. hjælp Katten har fået 2 bare pletter.. hjælp

Hej..
Vores lille gangster har fået 2 bare pletter, den ene i bunden af halen på størrelse med en 5´er og den anden på bagbenet på størelse med en 2´kr..
nogen som har en idé om hva det kan være.?

han leger meget med hunden, så skal ikke sige om det er ham som er kommet til at nippe til ham..

Det er ikke nogen som ser ud til at irritere ham på nogen måde.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katten har fået 2 bare pletter.. hjælp
  • #1   19. nov 2009 det kunne måske være loppeallergi eller en anden form for allergi eller overføglsomhed

• #2   19. nov 2009 min hankat har været oppe og toppes lidt med naboen, og han fik 2 små sår i ansigtet. Nu er der bare 2 bare pletter på størrelse med en 2-krone. gad vide om der kommer pels igen, synes der er gået noget tid smiley

Ellers kan det, som Lonnie nævner, være loppeallergi. Jeg mener bare, at det så også plejer at være ved haleroden, men jeg er slet ikke sikker. og så ville den vist også virke chikaneret af det?

pøj pøj smiley

• #3   19. nov 2009 Det kan måske også være ringorm den
    har fået.

• #4   19. nov 2009 altså min gamle kat havde en bar plet på størrelse med en 5'er og hun havde altså kansor(staves?)

Kommentér på:
Katten har fået 2 bare pletter.. hjælp

Annonce