{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Katte og menneskemad? {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude.

Jeg ville gerne høre om i giver jeres katte menneskemad?
Får de lidt af jeres flødeis? Eller en bid af jeres leverpostejmad?

Hvad er jeres mening ang dette? Er det ok at de får lidt småbidder engang imellem?

P.s. Det må gerne holdes i en god tone smiley
På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte og menneskemad?
  • #1   27. jun 2009 Mine katte spiser simpelthen alt, hvad jeg spiser lige fra karrysovs til melon (alt med måde), men selvfølgelig har de også deres eget foder.
    Det har de gjort i alle de år, jeg har haft katte (mere end 50 år), og de har aldrig taget skade af det.


  • #2   27. jun 2009 min får tit lidt kød fra når vi har spist og har vi fået gnave ben får han nogle gange benene og tygge på, det elsker han. ellers står den kun på tørfoder også det han selv fanger smiley

  • #3   27. jun 2009 Min kat, får is, chips, kød, havregrød(med måde), sovs, fløde(med måde), Han spiser meget af det vi får.

  • #4   27. jun 2009 Mine får også alt...

    Jeg arbejder i en brugs og på et tidspunkt fik jeg noget af det gamle pålæg med hjem (altså det som var blevet for gammelt dagen før...) og der fik jeg både laks, leverposteg, fiskefrikkedeller og alle former for pålæg og det delte jeg mellem hundene og kattene og de har altig taget skade... og hvis vi har lidt raster fra aftensmaden får kattene det og det er der tilbage/efter et stykke tid så får hundene lov til at overtage...


  • #5   27. jun 2009 Mine får ikke så meget menneskemad - de får dog hver morgen en lille bitte klat yoghurt, og hvis jeg har lidt tilberedt kylling tilovers, får de en lille strimmel hver.

    De er allermest glade for deres egen mad - især vådmaden fra Hills, som de får en spiseskefuld af hver aften, hvilket er dagens højdepunkt!


  • #6   27. jun 2009 Vores får også lidt, men da de ikke er så gamle igen er det begrænset.
    Don Ø elsker dog rigtig, rigtig meget salat -mere end kød:)


  • #7   27. jun 2009 jeg giver ikke bailey alt slagst manneskemad, men han får da en imellem noget fisk, kød eller noget andet lækkert..

  • Mia B
    Mia B Tilmeldt:
    maj 2009

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 31
    #8   28. jun 2009 Her for han ikke noget menneske mad, engang i mellem lidt tun men ellers for han sin egen mad.

Kommentér på:
Katte og menneskemad?

Annonce