4.527 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Brækket ribben eller andet??? Brækket ribben eller andet???

Her til morgen opdagede jeg at vores hunkat har sådan en stor bule lige mellem forbenene. Jeg er 99,9% sikker på at det ikke er en almindelig bule da (hud) det mærker som noget knogle der pludselig stikker ud.
Det er præcis lige mellem forbenene og er sådan en "knogle" som ikke er spids, men alm. rund for enden....lidt ligesom en kno på lillefingeren...

Min kat har ikke ond og går helt normalt, så kan virkelig ikke forstå hvad det kan være.

Jeg skal selvfølgelig ha ringet til dyrlægen nu her, men vil gerne høre om der er nogen af jer herinde der har oplevet det samme eller noget lignende?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brækket ribben eller andet???
  • #1   30. jun 2009 Dyrlægen havde desværre ikke set sådan et tilfælde før og syns det mærkede meget underligt, så vi fik taget røngten af lille Missi.

Imens hun var bedøvet var det dog somom det forsvandt og der var ikke noget på røngtenbillederne der viste at der var noget brækket/ andet galt heldigvis. Da jeg hentede hende om mærkede efter var alt normalt.

Har dog mærket på hende her efter vi er kommet hjem, og nu stikker den knogle igen ud fra tid til anden.....forstår ikk lige hvad der sker.....

• #2   30. jun 2009 Kunne det være en fremtrædende sternum = brystben?

Ved ikke om det her billede giver en ide:

http://www.infovisual.info/02/067_en.html

• #3   30. jun 2009 *Lis* Katte - sundhed, velfærd og trivsel *: Jo tror næsten at det er det, kan ikke se hvad det ellers skulle være?
    Det underlige er bare at det kun er nogengange at man kan mærke at det stikker ud....

Elisabeth med 3 sorte djævle og Audi . .Tror heller ikke det er et brækket ribben min kat har. Der var ihvertfald ikke nogle brud på røngtenbillederne. Bare underligt hvorfor det brystben pludselig stikker ud..

Kommentér på:
Brækket ribben eller andet???

Annonce