Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkelig numsehul
  • #1   1. jul 2009 He he... Hvis du tænker på hvor mange mennesker vi er verden over, så er der vel ca. så mange forskellige numsehuller - næsten smiley

Så tror at det er meget normalt, men selvfølgelig skal der ikke være buler eller knuder i numsen.. Om katte kan få hæmorider aner jeg ikke, men bløder han ud af numsen, eller er hans afføring indsmurt i blod, skal i selvfølgelig reagere smiley

Held og lykke med Mogens anderledes numsehul ;o)

• #2   1. jul 2009 Hehe okay:) Ville også bare være sikker, når han nu både har katteinfluenza, lopper og orm. smiley

• #3   1. jul 2009 Han kan have en endetarmsprolaps. Så tag ham omkring en dyrlæge, da det muligvis skal stoppes ind, og have et par sting.

• #4   1. jul 2009 Er det noget som er farligt og akut?
    Vi skal nemlig have ham til sundhedstjek om en uge ca.

• #5   1. jul 2009 Jeg tænker lidt at er det ikke så markant at du studser mere ved det end som så, så tror jeg ikke at det er endetarmsprolaps.. Ved godt at det lyder dumt, men tag et billede og lig ind, og hør hvad de forskellige siger til det...

Og ja, mener helt bestemt at er det en endetarmsprolaps, så skal du selvfølgelig reagere nu og her... Men ellers ring til dr. dyr. De rådgiver gerne... smiley

• #6   1. jul 2009 Lægger et ind nu smiley Gad vide om han vil få nogle gode stemmer hvis det var hans profilbillede ;P

Men det går ikke så meget ud af på det billede som det nogen gange gør:)

• #7   1. jul 2009 Flot billede! :o)

SYnes at det er enormt svært at se, men igen, er du meget i tvivl, så ring til din dyrlæge,og tegn og fortæl til ham, og se hvad han siger til det smiley eller få rykket sundhedstjekket til i morgen, så i kan tage det hele på en gang..

Held og lykke smiley

Kommentér på:
Mærkelig numsehul

Annonce